مطالب مرتبط:
حماس: قصد خروج از قطر را نداریم
حماس، قطر را ترک نمی کند
وزارت خارجه قطر: دلیلی برای تعطیلی دفتر حماس در دوحه وجود ندارد
المیادین: جنبش حماس هیچکس را به عنوان جایگزین قطر نمی پذیرد
رهبران حماس از آزادی کامل در قطر برخوردار هستند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 ساعت 06:452024-04-24بين الملل

حماس: قصد خروج از قطر را نداریم


مسئول رسانه ای جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در لبنان، گفت: سران حماس در دوحه حضور دارند و قصد جابجایی و خروج از قطر را ندارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، ولید الکیلانی در گفت وگو با شبکه العربیه، افزود: به دنبال مکان اقامت جایگزین به جای قطر نیستیم.

وی درباره مذاکرات آتش بس و مبادله اسیران با رژیم صهیونیستی نیز، گفت: حماس چهار پیشنهاد را در این باره به میانجی ها ارائه کرده است ولی (رژیم) اسراییل خواستار برقراری آتش بس و ادامه مذاکرات نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال روز شنبه ادعا کرد که جنبش حماس حداقل با دو کشور منطقه برای انتقال دفتر سیاسی این جنبش از دوحه گفت وگو کرده است.

این روزنامه آمریکایی به نقل از منابع دیپلماتیک ادعا کرده بود که اقدام حماس برای انتقال دفتر سیاسی این جنبش به خارج از دوحه در نتیجه فشار مصر و قطر بر این جنبش با هدف کاهش شروط مذاکره با رژیم اسراییل انجام می شود.

وال استریت ژورنال نوشته بود که اگر حماس قطر را ترک کند مذاکرات دستیابی به آتش بس در نوار غزه و آزادی ده ها اسیر صهیونیست در غزه، ممکن است به شکست منجر شود.

سخنگوی وزارت خارجه قطر روز سه شنبه تاکید کرد: تا زمانی که میانجیگری قطر در مساله غزه ادامه دارد، دلیلی برای بسته شدن دفتر حماس در دوحه وجود ندارد.


برچسب ها: روزنامه آمریکایی - حماس - جنبش - مقاومت اسلامی فلسطین - دفتر سیاسی - وال استریت ژورنال - آمریکایی
آخرین اخبار سرویس:

حماس: قصد خروج از قطر را نداریم

حماس: قصد خروج از قطر را نداریم