مطالب مرتبط:
معاون صندوق توسعه ملی به دو دلیل از شرکت ملی نفت انتقاد کرد
بدهی زنجانی به شرکت ملی نفت تسویه شد
امضا 11 قرارداد و دو تفاهم نامه شرکت ملی نفت ایران در بیست وهشتمین نمایشگاه بین المللی نفت
بومی سازی80 درصد از تجهیزات شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب/خودکفایی درحوزه تولید ماشین آلات دوار
انعقاد تفاهم نامه میان سازمان منطقه آزاد اروند و شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 ساعت 09:402024-05-12اقتصادي

شرکت ملی نفت بزرگ ترین بدهکار صندوق توسعه ملی است


مدیرعامل صندوق توسعه ملی با بیان اینکه حدود 48 درصد عدم کارآمدی در تسهیلات صندوق مشاهده می شود، گفت: یکی از بزرگ ترین بدهکاران به ما شرکت ملی نفت ایران است و پس از آن طرح های نیروگاهی؛ - مدیرعامل صندوق توسعه ملی با بیان اینکه حدود 48 درصد عدم کارآمدی در تسهیلات صندوق مشاهده می شود، گفت: یکی از بزرگ ترین بدهکاران به ما شرکت ملی نفت ایران است و پس از آن طرح های نیروگاهی؛ این یعنی طرح هایی که به نظر می رسد باید سودده باشند، در بازگشت تسهیلات به صندوق موفق نبودند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، چهارمین همایش بین المللی صندوق توسعه ملی با عنوان نقش آفرینی صندوق توسعه ملی در اجرای برنامه هفتم امروز در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد.

مهدی غضنفری -مدیرعامل صندوق توسعه ملی- در این همایش با اشاره به عملکرد داخلی این صندوق گفت: یکی از موضوعات ما در نظام حکمرانی صندوق این است که چرا تشکیل شد؟ برخی از مشکلاتی که صندوق در 10 سال گذشته مواجه شده، ناشی از ماموریت ما بوده است.

در دنیا صندوق های تثبیتی، صیانتی و توسعه ای وجود دارد و ما یک صندوق صیانتی و توسعه ای هستیم که هدف ما تبدیل بخشی از درآمدهای ناشی از فروش نفت و گاز به ثروت های ماندگار و سرمایه های زاینده اقتصادی است و هرکاری جز این اشتباه است.


برچسب ها: صندوق توسعه ملی - مدیرعامل صندوق توسعه ملی - صندوق توسعه - صندوق - توسعه ملی - شرکت ملی نفت - شرکت ملی نفت ایران
آخرین اخبار سرویس:

شرکت ملی نفت بزرگ ترین بدهکار صندوق توسعه ملی است

شرکت ملی نفت بزرگ ترین بدهکار صندوق توسعه ملی است