مطالب مرتبط:
متهم پرونده مرحومه زهره فکور صبور بازداشت شد!
86 دانشجو دانشگاه سوربن فرانسه بازداشت شدند
جزییات بازداشت متهم پرونده زهره فکور در قهوه خانه
فیلم| بازداشت عامل اصلی تخلیه فضولات انسانی میان شهر!
فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 اردیبهشت 1403 ساعت 19:002024-05-09حوادث

گروگانگیری در مقابل مجتمع تجاری پالادیوم/ گروگانگیر بازداشت شد


فرمانده انتظامی تهران بزرگ از وقوع یک گروگانگیری ناکام در مقابل مجتمع تجاری پالادیوم در شمال تهران خبر داد و جزییات آن را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار عباسعلی محمدیان در تشریح جزییات این خبر گفت: در ساعت 17:15 امروز یکی از شهروندان طی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 تهران اعلام کرد که با تماس همسرش اطلاع پیدا کرده است که او و دخترش توسط یک نفر به هویت مشخص ربوده شده و رباینده در ازای آزادی آنها درخواست پول و سکه طلا کرده است.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع بلافاصله ماموران کلانتری 122 دربند به محل سکونت فرد تماس گیرنده مراجعه و در تحقیقات میدانی اطلاع پیدا کردند که گروگانگیر با تهدید چاقو ، سوار یک دستگاه خودرو شاسی بلند به شماره پلاک انتظامی مشخص شده و همسر و دختر فرد تماس گیرنده با پلیس را گروگان گرفته است.

با شناسایی دقیق خودرو، بلافاصله طرح مهار توسط واحدهای عملیاتی سرکلانتری یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ انجام شد و در عرض کمتر از 10 دقیقه ماموران خودروی مذکور را با سه سرنشین در خیابان مقدسی اردبیلی، روبروی مجتمع تجاری پالادیوم مشاهده و شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اقدامات ماموران برای دستگیری گروگانگیر گفت: فرد گروگانگیر برای تهدید، خود و مادر و دختر ربوده شده را به بنزین آ


برچسب ها: گروگان - فرمانده انتظامی تهران بزرگ - مجتمع تجاری - فرمانده انتظامی تهران - گروگانگیری - سردار عباسعلی محمدیان - پالادیوم
آخرین اخبار سرویس:

گروگانگیری در مقابل مجتمع تجاری پالادیوم/ گروگانگیر بازداشت شد

گروگانگیری در مقابل مجتمع تجاری پالادیوم/ گروگانگیر بازداشت شد