مطالب مرتبط:
اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه یزد صاحب خانه می شوند
واکنش خانه مطبوعات یزد به رفتار یک مدیر ورزشی با یک خبرنگار؛ اداره کل ورزش عذرخواهی کرد
هنر و رسانه بهترین ابزار برای تغییر نگرش ازدواج و فرزندآوری است
رویداد اردیبهشت هنر ازنا در شورای فرهنگ عمومی استان مصوب تا دائمی شود/ پیشنهاد برگزاری روز فرهنگی ازنا در فرهنگسرای نیاوران
رییس مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی منصوب شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 اردیبهشت 1403 ساعت 14:402024-05-13فرهنگي

اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه یزد صاحب خانه می شوند


مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه با اولویت پیشکسوتان، متاهلان، هنرمندان توان یاب و اعضای صندوق اعتباری هنر می توانند در قالب طرح نهضت ملی مسکن صاحب خانه شوند.

- ایسنا/یزد مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه با اولویت پیشکسوتان، متاهلان، هنرمندان توان یاب و اعضای صندوق اعتباری هنر می توانند در قالب طرح نهضت ملی مسکن صاحب خانه شوند.

احسان عابدی اعلام کرد: بر اساس تفاهم نامه وزارت فرهنگ و وزارت راه و شهرسازی و همچنین مذاکره و رایزنی که با مدیرکل راه و شهرسازی یزد انجام شد، شرایط ثبت نام اصحاب فرهنگ و هنر و رسانه یزد در قالب طرح نهضت ملی مسکن فراهم شده است.

وی افزود: مخاطبان فرهنگ و ارشاد اسلامی اعم از هنرمندان، فعالان قرآنی، نویسندگان و شاعران و تمام کسانی که عضو صندوق اعتباری هنر هستند، می توانند متقاضی مسکن ملی باشند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان ضمن بیان این که طرح مذکور ذیل طرح ملی مسکن تعریف شده است، تصریح کرد: متقاضی این طرح نباید صاحب زمین و مسکن بوده و از تسهیلات مسکن نیز استفاده کرده باشد.

وی افزود: همچنین تسهیلات ساخت مسکن برای افراد در نظر گرفته خواهد شد.


برچسب ها: فرهنگ و ارشاد اسلامی - صندوق اعتباری هنر - اصحاب فرهنگ و هنر - اصحاب فرهنگ - فرهنگ - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه یزد صاحب خانه می شوند

اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه یزد صاحب خانه می شوند