مطالب مرتبط:
هزینه ها در معاملات برخط خودرویی کاهش می یابد
هزینه ها در معاملات برخط خودرویی کاهش می یابد
هزینه ها در معاملات برخط خودرویی کاهش می یابد
کاهش هزینه ها با معاملات برخط خودرویی
مزیت های انجام معاملات برخط خودرو
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 ساعت 20:152024-05-07اقتصادي

جزییات معاملات برخط خودرویی اعلام شد


رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با بیان اینکه در معاملات برخط خودرویی هزینه های انجام معامله به شدت کاهش می یابد، گفت: اکنون سکوها در حال پیاده سازی فرآیندهای اجرایی این موضوع هستند و پیش بینی می شود که تا اواخر خردادماه شاهد ارائه سرویس عمومی به مردم باشیم.

- رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی با بیان اینکه در معاملات برخط خودرویی هزینه های انجام معامله به شدت کاهش می یابد، گفت: اکنون سکوها در حال پیاده سازی فرآیندهای اجرایی این موضوع هستند و پیش بینی می شود که تا اواخر خردادماه شاهد ارائه سرویس عمومی به مردم باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امین کلاهدوزان در حاشیه برگزاری جلسه کارشناسی انجام معاملات برخط خودرویی کشور، گفت: رویکرد وزارت صنعت، معدن و تجارت و مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ایجاد فرصت عادلانه برای حضور شرکت های نوآور بخش خصوصی در خدمت رسانی به مردم است.

وی با اشاره به ظرفیت مردمی در اقتصاد دیجیتال کشور، همکاری مشترک بین دولت و شرکت های بخش خصوصی را باعث ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر به مردم دانست و درباره مزیت های استفاده از سکوها برای معامله خودرو، تصریح کرد: ارائه استعلام های سلامت خودرو و سوابق تصادفات، عدم وجود منع معاملاتی در مورد خودرو و طرفین معامله، وجود وکالت نامه در مورد خودرو، سابقه و دفعات نقل و انتق


برچسب ها: الکترونیکی - خودرویی - معاملات - وزارت صنعت، معدن و تجارت - تجارت - صنعت، معدن و تجارت - خدمت رسانی به مردم
آخرین اخبار سرویس:

جزییات معاملات برخط خودرویی اعلام شد

جزییات معاملات برخط خودرویی اعلام شد