مطالب مرتبط:
فیلم| زندگینامه شهید خدمت، آیت الله سید ابراهیم رییسی
فیلم | زندگینامه شهید خدمت، آیت الله سید ابراهیم رییسی
آیین بدرقه شهید آیت الله رییسی و شهدای خدمت فردا در تبریز برگزار می شود
پیام تسلیت سید حسن خمینی در پی شهادت رییس جمهور و همراهان: صفای باطن، تواضع و شوق خدمتگزاری به مردم مهم ترین ویژگی شهید رییسی در تمام ادوار بود/ وجود آرامش بخش حضرت آیت الله خامنه ای در این شرایط، همچون لنگرگاهی ثبات آفرین برای کشور ماست
عکس| کارنامه خدمات رییس جمهور شهید آیت الله سید ابراهیم رییسی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 ساعت 15:302024-05-20سياسي

شهید آیت الله رییسی سید شهدای خدمت است


مسئول کانون های خدمت رضوی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: آیت الله شهید دکتر رییسی را حقیقتا می توان سید شهدای خدمت نام گذاری کرد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مسئول کانون های خدمت رضوی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: آیت الله شهید دکتر رییسی را حقیقتا می توان سید شهدای خدمت نام گذاری کرد.

ستار هدایت خواه در جمع خبرنگاران افزود: شهادت سید شهدای خدمت آیت الله رییسی، وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز، استاندار استان آذربایجان شرقی و سردار موسوی را به محضر امام عصر(عج) و نایب برحق ایشان، همین طور به تمام مردم ایران و همه محرومین و مستضعفین عالم عرض تسلیت دارم.

نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون خاطرنشان کرد: آیت الله رییسی از ولایتمدارترین روسای جمهور ایران بود که همه تلاشش این بود تا منویات مقام معظم رهبری را تحقق ببخشد.

هدایتخواه تصریح کرد: ویژگی دیگر شهید خدمت، مردمی بودن و دلسوز بودن برای مردم بود.

حضور در میان مردم، ارتباط با مردم و پیگیری برای حل مشکلات مردم نه تنها در دوره ریاست جمهوری بلکه در دوره ریاست قوه قضاییه نیز اولین رییس قوه قضاییه بود که سفرهای متعددی به اقصی نقاط کشور داشت و با اقشار مختلف مردم دیدار می کرد و مشکلات مردم را از نزدیک می دید و آنها را رسیدگی می کرد.


برچسب ها: کهگیلویه و بویراحمد - آیت الله رییسی - شهدای خدمت - آیت الله - کانون های خدمت رضوی - بویراحمد - رییسی
آخرین اخبار سرویس:

شهید آیت الله رییسی سید شهدای خدمت است

شهید آیت الله رییسی سید شهدای خدمت است