مطالب مرتبط:
تعداد رشته های دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه به 18 افزایش یافت
تجمع دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
انتقادتند استاد علوم سیاسی دانشگاه تهران از صدور حکم اعدام برای یک خواننده/ آیا عمدی در کار است که حیثیت نظام را بر باد بدهند؟
وزارت علوم اعلام کرد؛ دانشگاه های کشور امروز دو ساعت تعطیل می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 ساعت 16:502024-04-28پزشكي

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی رتبه برتر سلامت و مرجعیت را کسب کرد


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: در راستای سلامت و مرجعیت در سای مابو 2024 با رتبه 313 جهانی دانشگاه اول علوم پزشکی کشور شد.

- معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: در راستای سلامت و مرجعیت در سای مابو 2024 با رتبه 313 جهانی دانشگاه اول علوم پزشکی کشور شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مرکز رشد فناوری های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با رونمایی از سه محصول تولیدی در حوزه سلامت با حضور محمدرضا زالی، رییس پژوهشکده گوارش و کبد دانشگاه شهید بهشتی، یونس پناهی، معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت علیرضا زالی، رییس دانشگاه علوم پزشکی، افشین زرقی، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در پژوهشکده گوارش و کبد این دانشگاه افتتاح شد.

افشین زرقی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در این مراسم گفت: در بحث مرجعیت خوشبختانه یکی از نقاط قوت دانشگاه مطالعات و پژوهش در زمینه گوارش است.

همه می دانیم که در سای مابو 2024 ما رتبه بندی متعددی را در سطح دنیا داریم که دانشگاه ها را رنک می کنند؛ اما رتبه بندی هایی که پژوهش محور هستند و در واقع داده را استخراج می کنند ما هیچ دخالتی در بارگذاری داده ها نداریم که این موجب می شود از اصالت بالاتری برخوردار شویم.


برچسب ها: دانشگاه علوم پزشکی - علوم پزشکی شهید بهشتی - علوم پزشکی - دانشگاه علوم - دانشگاه - تحقیقات و فناوری - شهید بهشتی
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی رتبه برتر سلامت و مرجعیت را کسب کرد

دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی رتبه برتر سلامت و مرجعیت را کسب کرد