مطالب مرتبط:
برگزیده اخبار اجتماعی جهان در هفته ای که گذشت
هفته بیست وپنجم لیگ برتر فوتبال/ اعلام ترکیب تراکتور برای دیدار با استقلال | اخبار ورزشی
همه 5 بازی ما سخت است/ تا هفته آخر امیدواریم آفتاب نو | اخبار ورزشی
شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می شود آفتاب نو | اخبار ورزشی
کورت انگل: فکر می کردم راک برگشته تا کمربند را از رومن رینز بگیرد/ اخبار WWE
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 ساعت 09:252024-05-02سياسي

اخبار انتخاباتی در هفته ای که گذشت چه بود؟


9 روز بیشتر به 21 اردیبهشت؛ تاریخ برگزاری دومین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نمانده و در هفته ای که گذشت، هر روز در رسانه ها از جمله ایسنا، - شاهد انتشار اخباری مرتبط با این رویداد بوده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فعالیت ستاد انتخابات وزارت کشور برای برگزاری مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز 21 اردیبهشت ماه به صورت منسجم و هماهنگ با 15 استان کشور از هفته قبل به صورت فعال تری دنبال شده و احزاب ، تشکل ها و شخصیت های سیاسی نیز به ارائه تحلیل ها و انجام فعالیت های انتخاباتی خود شدت داده اند.

احزاب و تشکل ها چه کرده اند؟ هم اعلام کرده است که ارائه هرگونه فهرست انتخاباتی منتسب به شورای وحدت در هر خبرگزاری و یا پایگاه خبری و فضای مجازی، فاقد اعتبار است و فهرست انتخاباتی شورای وحدت فقط از وبسایت و کانال های رسمی این شورا در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

شخصیت ها چه می گویند؟ هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان گفته است که شورای نگهبان مفتخر است که نظارت بر انتخابات را با بهره گیری از مشارکت مردم، خصوصا فرهنگیان به انجام می رساند.

چه کسی رییس می شود؟ با مشخص شدن نتایج انتخابات مجلس دوازدهم در بیشتر کرسی های نمایندگی، رقابت ها برای ریاست بر قوه مقننه شدت گرفته است که شنیده ها از محافل سیاسی و راهروی مجلس از لابی های


برچسب ها: انتخابات - انتخاباتی - مجلس شورای اسلامی - انتخابات مجلس شورای اسلامی - شورای اسلامی - ستاد انتخابات وزارت کشور - برگزاری
آخرین اخبار سرویس:

اخبار انتخاباتی در هفته ای که گذشت چه بود؟

اخبار انتخاباتی در هفته ای که گذشت چه بود؟