مطالب مرتبط:
چگونه شاد زندگی کنیم؟
عکس | تصویری از چهره شاد و خندان الناز شاکردوست در پشت صحنه یک فیلم
چگونه شاد زندگی کنیم؟
زنان بدون فرزند شاد تر هستند یا مادران؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 ساعت 13:352024-04-25پزشكي

شاد اما خسته


زنان به واسطه مادری کردن و مادر بودن، نیاز به حمایت های بیشتری از آنچه امروز در حال اجراست، دارند تا بتوانند دوباره خوشحالی واقعی و وجودی خودشان را ابراز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جام جم نوشت: حرف هایش را به نتیجه تازه ترین تحقیقات علمی ارجاع می دهد که کسی، اما و اگری برایش نیاورد؛ برای همین هم سفت و محکم ادامه می دهد و از پژوهش هایی علمی می گوید که زنانی که فرزندی ندارند، زندگی شادتر و سالم تری نسبت به زنانی که مادر شدن را تجربه کرده اند، دارند.

این بخش کوتاهی از یکی از برنامه های شبکه ای فارسی زبان است که به تازگی تعطیل شده است، اما فارغ از همه پیش زمینه ها و قصاوت های مان نسبت به اهداف این شبکه و زیرسؤال بردن نهاد خانواده، واقعا تحقیقات علمی چنین نظری دارند؟ زنان بدون فرزند، زندگی شادتری نسبت به مادران دارند؟ این سؤالی است که مرور برخی از پژوهش های علمی و گفتگو با کارشناسان این حوزه، می تواند به آن پاسخ بدهد! این نتایج علمی، از کدام داده های به دست آمده حرف می زنند؟ کدام مادران؟ در کدام مناطق؟ با کدام ساختار شخصیتی؟ این را فیروزه روستا، متخصص و مشاور سلامت مادران می گوید که تحقیقاتی این چنینی را رد می کند و معتقد است که بدون شک، تعریف شادی در آدم های مختلف، متفاوت است: برخی افراد، ساختار شخصیتی شان به گونه ای است که انرژی


برچسب ها: تحقیقات علمی - زنان - علمی - مادر - تحقیقات - پژوهش های علمی - زندگی
آخرین اخبار سرویس:

شاد اما خسته

شاد اما خسته