مطالب مرتبط:
چمران: جابجایی آرادکوه امکان ندارد
افزایش 18 درصدی جابجایی بار از استان مرکزی
کمیسر عالی حقوق بشر سازمان ملل: جابجایی فلسطینیان از رفح غیرانسانی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 ساعت 09:352024-05-07سياسي

جابجایی «آرادکوه» امکان ندارد


رییس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه جابجایی مجتمع پردازش و بازیافت زباله آرادکوه امکان ندارد گفت: می توان محل جدیدی را برای دفن زباله ها احداث کرد.

- رییس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه جابجایی مجتمع پردازش و بازیافت زباله آرادکوه امکان ندارد گفت: می توان محل جدیدی را برای دفن زباله ها احداث کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی چمران پیش از آغاز دویست و سی و چهارمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز موضوعات مختلفی از جمله مصوبه ای برای خاورشهر، اصلاحات نرخ های سازمان آتش نشانی و همچنین حسابرسی ها در دستورکار اعضای شورای شهر تهران قرار خواهد گرفت.

وی در واکنش به صحبت های استاندار تهران در ارتباط با جابجایی آرادکوه به محل دیگر، تاکید کرد: اینکه آرادکوه محل فعلی دفن زباله جابجا شود امکانپذیر نیست اما می توان جای جدیدی را برای دفن زباله ها در نظر گرفت چرا که جابجایی آرادکوه با توجه به شرایطی که دارد هزینه زیادی را در برخواهد داشت اما همانطور که گفته شد می توان مکان جدیدی را برای دفن زباله احداث کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شورا از محل دفن جدید زباله های پایتخت اطلاع دارد یا خیر گفت: هنوز اطلاعاتی در این خصوص به بنده نرسیده یا من اطلاع ندارم اما همانطور که گفته شد جابجایی آرادکوه امکان ندا


برچسب ها: شورای شهر تهران - رییس شورای شهر تهران - آرادکوه - شهر تهران - دفن زباله - زباله - رییس شورای شهر
آخرین اخبار سرویس:

جابجایی «آرادکوه» امکان ندارد

جابجایی «آرادکوه» امکان ندارد