مطالب مرتبط:
رییس شورای اطلاع رسانی دولت: شاهد برخوردهای خشن و پادگانی شدن دانشگاه های آمریکا هستیم
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستگاه برتر «مدیریت اسناد» شد
انتخاب وزارت کار به عنوان دستگاه برتر حوزه «مدیریت اسناد»
جزییات جدید از پرونده فساد بزرگ در فوتبال ایران/ آیا فدراسیون از فساد اطلاع داشت و سکوت کرده بود؟/ منتظر زلزله در فوتبال باشید!
پورعباس: همه آزمون ها تا اطلاع ثانوی با روش های گذشته انجام می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 ساعت 13:352024-05-12سياسي

صداقت و شفافیت ملاک کار اطلاع رسانی دستگاه ها باشد


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با تأکید بر اینکه باید با مردم روراست باشیم، بر ضرورت توجه دستگاه ها به دو مولفه صداقت و شفافیت در امر اطلاع رسانی تأکید کرد.

- ایسنا/فارس معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس با تأکید بر اینکه باید با مردم روراست باشیم، بر ضرورت توجه دستگاه ها به دو مولفه صداقت و شفافیت در امر اطلاع رسانی تأکید کرد.

اسماعیل قزلسفلی امروز، 23 اردیبهشت ماه در نشست مشترک شورای اطلاع رسانی استان فارس با مدیران روابط عمومی دستگاه ها و مدیران رسانه های این استان که در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد، گفت: ارتباط دستگاه ها با رسانه ها باید دو طرفه باشد.

وی از مدیران روابط عمومی دستگاه ها خواست تا در فعالیت های خود مخاطب محور باشند و هم نیازهای رسانه ها و هم نیازهای مردم را ببینند و برای آن ها شأن قائل باشند.

قزلسفلی، نقش حداقلی روابط عمومی دستگاه ها را امر اطلاع رسانی و نقش حداکثری آنان را تبیین گری و ایفای نقش در جهاد تبیین برای تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و افزود: صداقت و شفافیت باید ملاک کار اطلاع رسانی در دستگاه ها باشد.

رییس شورای اطلاع رسانی استان فارس با بیان اینکه این استان دارای ظرفیت های بی بدیلی در حوزه رسانه است و رسانه های وزینی در آن فعالیت دارند، گفت: رسانه ه


برچسب ها: دستگاه ها - اطلاع رسانی - استانداری فارس - دستگاه - استانداری - استان - رسانه ها
آخرین اخبار سرویس:

صداقت و شفافیت ملاک کار اطلاع رسانی دستگاه ها باشد

صداقت و شفافیت ملاک کار اطلاع رسانی دستگاه ها باشد