مطالب مرتبط:
سهم آموزش و پرورش قم از بودجه /چند میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده شد ؟
70 هزار میلیارد تومان تهاتر برای حمایت از فعالان اقتصادی صورت گرفت
وزیر اقتصاد: 70 هزار میلیارد تومان تهاتر برای حمایت از فعالان اقتصادی انجام شد
رمضانی: مردم به نمایشگاه کتاب نمره 72 دادند/ 74 میلیارد تومان فروش روز دوم
اختصاص 1,200 میلیارد تومان اعتبار برای آموزش و پرورش قم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 اردیبهشت 1403 ساعت 08:452024-05-11اقتصادي

3 هزار میلیارد تومان مورد نیاز برای رفع نقاط پر تصادف تامین می شود


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مهرداد بذرپاش در آیین بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده ای بر تکمیل ساخت پل انتهای محور قم-کهک تاکید و از اقدامات سازمان راهداری و حمل و .

- وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه رفع نقاط پر تصادف مورد تاکید رییس جمهوری است، گفت: اگرچه 3000 میلیارد تومانی که برای کمک به رفع نقاط پر تصادف از منابع بیمه خسارت های بدنی تامین شود به تصویب نرسید، اما مقرر شد این رقم در ردیف دیگری قرار گیرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مهرداد بذرپاش در آیین بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی پروژه های راهداری و حمل و نقل جاده ای بر تکمیل ساخت پل انتهای محور قم-کهک تاکید و از اقدامات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به خاطر ایمن سازی و بهسازی راه ها و مرمت و تعمیر پل ها و ابنیه فنی تشکر و قدردانی کرد.

وی افزود: در سال گذشته 1100 میلیارد تومان برای نگهداری، ایمن سازی و بهسازی هزینه شده است و این اقدام قابل قبول و روبه جلو است.

وزیر راه و شهرسازی یکی از هدف گذاری های این وزارتخانه را رفع نقاط پرتصادف عنوان کرد و گفت: در ابتدای سال گذشته با پلیس راهور برای رفع 887 نقطه توافق شد، 412 نقطه حذف و با اح


برچسب ها: سازمان راهداری و حمل - راه و شهرسازی - وزارت راه و شهرسازی - آیین بهره برداری - راهداری - سازمان راهداری - مهرداد بذرپاش
آخرین اخبار سرویس:

3 هزار میلیارد تومان مورد نیاز برای رفع نقاط پر تصادف تامین می شود

3 هزار میلیارد تومان مورد نیاز برای رفع نقاط پر تصادف تامین می شود