مطالب مرتبط:
آیت الله رییسی در راه وفای به عهد خویش و خدمت رسانی به مردم شهید شد
شهید آیت الله رییسی در کنار عراق ایستاد و از امت اسلامی دفاع کرد
خزاعی: آیت الله رییسی لحظه ای از عهد صادقانه خود با ملت ایران غافل نشد
بزرگداشت شهادت رییس جمهور در حرم حضرت معصومه(س) / مومنی: شهید رییسی بر سر عهد خود باخدا صادقانه ایستاد
زرداری: درگذشت آیت الله رییسی ضایعه ای عظیم برای ایران، پاکستان و جهان اسلام است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 ساعت 17:402024-05-20سياسي

آیت الله رییسی بر سر عهد خود باخدا صادقانه ایستاد


سخنران حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به آیه 23 سوره احزاب آیت الله رییسی را مصداق این آیه دانست که بر سر عهد خود باخدا صادقانه ایستادند و با شهادت خود پیمانشان را به آخر رساندند.

- ایسنا/قم سخنران حرم مطهر بانوی کرامت با اشاره به آیه 23 سوره احزاب آیت الله رییسی را مصداق این آیه دانست که بر سر عهد خود باخدا صادقانه ایستادند و با شهادت خود پیمانشان را به آخر رساندند.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی در مراسم بزرگداشت شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی که ظهر امروز با حضور پرشور مردم در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد، اظهار کرد: امام صادق(ع) فرمودند از آدم تا خاتم اگر خدا به کسی رفعت مقام و درجه داد و او را مورد مدح و ثنا قرار داد به خطر این بوده که از یک سری امتحانات سختی عبور کرده و نمره قبولی گرفته است.

وی با اشاره به مقام رفیع و منیع شهدا گفت: در قرآن کریم برای شهید و شهادت ویژگی هایی از جمله مقام حی حقیقی و مقام صادقین بیان شده است و شهدا را به عنوان افرادی که با خدا وارد تجارت شدند و از این تجارت سود بردند معرفی کرده است.

سخنران حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه در روایات آمده است که شهید به وجه الله نظر می کند، افزود: یکی از اموری که انسان را به مقامات بالا می رساند خدمت به خلق الله است و اهل بیت فرمودند اگر ما به م


برچسب ها: آیت الله رییسی - آیت الله - آیت الله سید ابراهیم رییسی - حرم مطهر - رییسی - حجت الاسلام والمسلمین - سید ابراهیم رییسی
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله رییسی بر سر عهد خود باخدا صادقانه ایستاد

آیت الله رییسی بر سر عهد خود باخدا صادقانه ایستاد