مطالب مرتبط:
دیدار و رایزنی حکیم و معاون رسانه ای وزارت ارشاد ایران | تاکید بر
دیدار و رایزنی حکیم و معاون رسانه ای وزارت ارشاد ایران | تاکید بر گسترش همکاری فرهنگی عراق و ایران
سید عمار حکیم بر گسترش همکاری های فرهنگی ایران و عراق تاکید کرد
تاکید عمار حکیم بر گسترش همکاری فرهنگی ایران و عراق
معاون دبیرکل حزب الله: ایران در مقابل هرگونه اقدام خصمانه ای ساکت نمی ماند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 اردیبهشت 1403 ساعت 21:102024-05-04فرهنگي

رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه ای وزارت ارشاد ایران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سیدعمار حکیم، رییس جریان حکمت ملی عراق، در دیدار فرشاد مهدی پور، معاون امور رسانه ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، - رییس جریان حکمت ملی عراق در دیدار معاون امور رسانه ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، بر ضرورت توقف جنگ غزه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سیدعمار حکیم، رییس جریان حکمت ملی عراق، در دیدار فرشاد مهدی پور، معاون امور رسانه ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ایران، و هیئت همراه وی، وضعیت فرهنگ و ارتباطات دو کشور و چشم انداز های گسترش همکاری های عراق و جمهوری اسلامی ایران را مورد رایزنی قرار داد.

در این دیدار که در دفتر رییس جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم بر ضرورت تبادل تجارب در بخش های فرهنگی، هنری و آرشیوی تأکید کرد.

وی با اشاره به نیاز های جوامع اسلامی به برنامه هایی فرهنگی که آنان را در برابر هجمه فرهنگی و اندیشه های منحرف مصون نگه دارد، بر ضرورت حمایت از برنامه های هنری و تولید فیلم و سریال و استفاده از فناوری های نوین برای رساندن آن به مخاطبان تأکید کرد.

رییس جریان حکمت ملی عراق همچنین بر ضرورت توقف جنگ در غزه تأکید کرد و جامعه جهانی را در قبال پیامد های آنچه در غزه می گذرد و سکوت در برابر کشتار و گ


برچسب ها: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی - جریان حکمت ملی عراق - فرهنگ و ارشاد اسلامی - وزارت فرهنگ و ارشاد - جریان حکمت ملی - رسانه ای و - فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه ای وزارت ارشاد ایران

رایزنی عمار حکیم و معاون رسانه ای وزارت ارشاد ایران