مطالب مرتبط:
چالش کشتارگاه طیور سوادکوه بررسی شد
آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 1402 شرکت جهان فولاد سیرجان (سهامی عام) به شماره ثبت 3191 و شناسه ملی 10630161649
فیلم| حضور خدام حرم امام رضا علیه السلام در شرکت ها و پالایشگاه های عسلویه
سرویس دهی ویژه مترو به شرکت کنندگان در اجتماع بزرگ امام رضایی ها
پیام تبریک مدیرعامل شرکت پایانه ها و مخازن پتروشیمی به مناسبت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 ساعت 10:202024-05-17سياسي

چالش کشتارگاه طیور و شرکت فولاد سوادکوه حل می شود


رییس سازمان دامپزشکی کشور همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به استان مازندران مشکلات کشتارگاه طیور و شرکت فولاد را بررسی کرد.

- ایسنا/مازندران رییس سازمان دامپزشکی کشور همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به استان مازندران مشکلات کشتارگاه طیور و شرکت فولاد را بررسی کرد.

دکتر نوروزی امروز با حضور در فرمانداری سوادکوه به بررسی مشکل فواصل کشتارگاه طیور و شرکت فولاد را طی یک سفر یک روزه به مازندران بررسی کرد و گفت: هدف از این بازدید و بررسی ابعاد مختلف این پروژه ها نخست حل مشکل این دو مجموعه در کوتاه مدت و سپس رسیدن به مدلی است که بتوان موارد مشابه آن در کشور را حل کرد.

وی ضمن اعلام اقدامات بهداشتی کشتارگاه جهت رفع نواقص موجود افزود: قبل از هر چیزی سلامت مردم باید در اولویت قرار گیرد و با نگاهی فرابخشی این مشکل را برطرف کرد.

رییس سازمان دامپزشکی کشور با اشاره به تلاش این سازمان ها رفع موانع تولید و افزایش ظرفیت های تولیدی کشور در راستای تحقق شعار سال یادآور شد: طی جلسات متعدد با کارشناسان، خبرگان و صاحب نظران بهداشتی در کشور، سازمان دامپزشکی مشکلات متعددی که این حریم ها در کشور به وجود آورده بود را بررسی و این فواصل را تعدیل کرد.


برچسب ها: رییس سازمان دامپزشکی کشور - سازمان دامپزشکی کشور - سازمان دامپزشکی - کشتارگاه - شرکت فولاد - مازندران - رییس سازمان
آخرین اخبار سرویس:

چالش کشتارگاه طیور و شرکت فولاد سوادکوه حل می شود

چالش کشتارگاه طیور و شرکت فولاد سوادکوه حل می شود