مطالب مرتبط:
ادغام دانشگاه صنایع و معادن با دانشگاه خواجه نصیر + فیلم
الحاق دانشگاه صنایع و معادن با دانشگاه صنعتی خواجه نصیر
همایش تخصصی صنایع غذایی با همکاری دانشگاه یادگار امام(ره) و فدراسیون تشکل های صنایع غذایی و کشاورزی ایران
برگزاری اولین جلسه مشترک کمیسیون معادن و فلزات اتاق تبریز با کمیسیون معادن و صنایع معدنی اتاق ایران
بازدید امیر دریادار خواجه امیری از نمایشگاه بین المللی اینوتکس 2024
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 اردیبهشت 1403 ساعت 13:502024-05-12دانش

ادغام دانشگاه صنایع و معادن با دانشگاه خواجه نصیر


رییس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی گفت: دانشگاه صنایع و معادن متعلق به وزارت صنعت، معدن و تجارت با همه متعلقات و کارکنان به دانشگاه خواجه نصیرِالدین طوسی ملحق شد.

- رییس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی گفت: دانشگاه صنایع و معادن متعلق به وزارت صنعت، معدن و تجارت با همه متعلقات و کارکنان به دانشگاه خواجه نصیرِالدین طوسی ملحق شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، امیررضا شاهانی گفت: دانشگاه صنایع و معادن متعلق به وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) بر اساس تصمیم هیئت وزیران و شورای عالی گسترش وزارت علوم به جمع 11 مرکز آموزشی دانشگاه صنعتی خواجه نصیرِالدین طوسی اضافه شد.

رییس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرِالدین طوسی گفت: براساس مصوبه 1390 هیئت وزیران و حکم قضایی دیوان عدالت اداری می بایست دانشگاه صنایع و معادن با همه اموال، املاک و تجهیزات به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری منتقل شود که اکنون تحقق یافت.

وی افزود: تجمیع دانشگاه های متعلق به دستگاه های اجرایی و الحاق آنها به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای سیاست آمایش دانشگاه ها است.

رییس دانشگاه صنعتی خواجه نصیرِالدین طوسی با بیان اینکه چند سالی است که دانشگاه صنایع و معادن فعالیت آموزشی و دانشجو نداشته است، گفت: به زو


برچسب ها: دانشگاه - وزارت صنعت، معدن و تجارت - صنایع و معادن - دانشگاه خواجه نصیر - دانشگاه صنعتی - صنعت، معدن و تجارت - خواجه نصیرالدین طوسی
آخرین اخبار سرویس:

ادغام دانشگاه صنایع و معادن با دانشگاه خواجه نصیر

ادغام دانشگاه صنایع و معادن با دانشگاه خواجه نصیر