مطالب مرتبط:
افشاگری روزنامه جوان از پشت پرده حمله هوادار سپاهان به یک زن؛ کار جریان مخالف حضور زنان در ورزشگاه است
افشاگری روزنامه جوان از پشت پرده مخالفت ها با حضور زنان در ورزشگاه ها
اختصاص ارز ترجیحی برای تجهیزات پزشکی، مصرفی و توان بخشی جانبازان و ایثارگران
عکس| زندگی در غزه اینگونه جریان دارد
اختلاف شهرداری تهران با وزارت راه در نوسازی بافت فرسوده؟ / مدیر عامل سازمان نوسازی: بخشی از حوزه های وزارتخانه خیلی کمک حال نبودند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1403 ساعت 17:452024-05-07ورزشي

جوان: پیرمرد هتاک بخشی از جریان سازی علیه زنان بود


روزنامه جوان نزدیک به جریان اصولگرا نوشت: جریانی که به نظر می رسد با هدف منفی جلوه دادن حضور بانوان در ورزشگاه از مدت ها قبل برنامه ریزی داشته است؛ در اتفاقات چهارشنبه شب گذشته برگ برنده ای به دست آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ روزنامه جوان در واکنشی غیرمنتظره از مخالفت ها با حضور زنان در ورزشگاه ها بعد از اتفاق هفته اخیر به شدت انتقاد کرده است.

این مطلب را که به نوعی جواب محکمی به مهدی تاج و اظهارات اخیرش در ممنوعیت حضور زنان در استادیوم هاست را با هم مرور می کنیم: اتفاقی که نباید رخ می داد، افتاد؛ اینکه مرد و زن در ورزشگاه به هم بتازند و با ادبیاتی زننده یکدیگر را مخاطب قرار دهند، چیزی بود که توقعش را نداشتیم اما رخ داد، ولی می توان از همین چالش جدی یک فرصت ساخت.

امروز خیلی راحت می توان جلوی ورود بانوان به ورزشگاه را گرفت، اما یادتان باشد اگر این اتفاق بد بیفتد، یعنی بلندگو برداشته ایم و به تمام جهان اعلام کرده ایم که با تمام ادعاهایمان در خصوص فرهنگ و تمدن تاریخی مان، نه فرهنگ داریم، نه اخلاق، چون حتی نمی توانیم یک جمعیت اندک را مدیرت کنیم.

  حدود یک سالی از حضور بانوان در ورزشگاه ها می گذرد و به جز اتفاق بد چهارشنبه شب شاهد اتفاق دیگری نبوده ایم و در همه جا بانوان با امنیت کامل در ورزشگاه حاضر شده اند.


برچسب ها: ورزشگاه - روزنامه جوان - حضور زنان در ورزشگاه ها - ورود بانوان به ورزشگاه - حضور بانوان در ورزشگاه - اتفاق - حضور زنان در استادیوم
آخرین اخبار سرویس:

جوان: پیرمرد هتاک بخشی از جریان سازی علیه زنان بود

جوان: پیرمرد هتاک بخشی از جریان سازی علیه زنان بود