مطالب مرتبط:
میزان بودجه رسانه ها در سال جاری/ اینفوگرافی
54 کلاس درس در مناطق محروم احداث می شود
ساخت 500 کلاس درس جدید در هرمزگان
ساخت 54 کلاس درس در مناطق محروم 5 استان کشور
40 درصد کلاس های درس بَردَسکَن خراسان رضوی هوشمندسازی شده است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 ساعت 09:302024-04-30اجتماعي

تحویل 10 هزار کلاس درس طی سال جاری در صورت تزریق بودجه


رییس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: 8 هزار و 368 طرح مدرسه سازی فعال در کشور وجود دارد که با تزریق بودجه پیش بینی شده سال 1403 امید می رود در6 ماهه اول 2 هزار طرح که حدود 10 هزار کلاس است به دانش آموزان تقدیم شود.

- رییس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: 8 هزار و 368 طرح مدرسه سازی فعال در کشور وجود دارد که با تزریق بودجه پیش بینی شده سال 1403 امید می رود در6 ماهه اول 2 هزار طرح که حدود 10 هزار کلاس است به دانش آموزان تقدیم شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا خان محمدی معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس این سازمان در آستانه هفته گرامیداشت مقام معلم که به استان بوشهر سفر کرده بود گفت: اولین ناو آمریکایی که از اینجا عبور کرد این جوانان بوشهری بودند که مقابل آمریکایی ها ایستادند و اقتدار سرزمینی از دل مدارس بیرون می آید.

خان محمدی تاکید کرد: دشمنان از طریق مرزها نمی توانند به ما نفوذ کنند و به همین دلیل از طریق فضای مجازی و مغزها سعی در نفوذ دارند و معلمان در اینجا حافظان مغزها هستند.

وی گفت: 8 مدرسه به ظرفیت 54 کلاس امروز کلنگ زنی شد و این مدرسه 12 کلاسه نیز امروز در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

خان محمدی گفت: 8 هزار و 368 طرح مدرسه سازی فعال در کشور وجود دارد که با تزریق بودجه پیش بینی شده سال 1403 امید می رود در6 ماهه اول 2 هزار طرح که حدود 10 هزار کلاس است به دانش آم


برچسب ها: رییس سازمان نوسازی مدارس - سازمان نوسازی مدارس کشور - سازمان نوسازی مدارس - هزار - نوسازی مدارس - معاون وزیر آموزش و پرورش - دانش آموزان
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 10 هزار کلاس درس طی سال جاری در صورت تزریق بودجه

تحویل 10 هزار کلاس درس طی سال جاری در صورت تزریق بودجه