مطالب مرتبط:
آتش سوزی 2 فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
بلینکن در ریاض: بهترین راه برای کاهش بحران انسانی در غزه برقراری آتش بس است
آغاز جنگل کاری 400 هکتاری مس سونگون در ارسباران
عملیات جنگل کاری 400 هکتاری مس سونگون در ارسباران آغاز شد
کاهش 830 میلیون دلاری ارزبری برنج طی یکسال گذشته/ برنج ایرانی 9 درصد ارزان شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 ساعت 14:352024-04-30اجتماعي

آتش سوزی در جنگل های ارسباران 50 درصد کاهش یافته است


مدیرکل حفاظت از محیط زیست آذربایجان شرقی اعلام کرد: آتش سوزی در جنگل های ارسباران با همکاری عوامل محیطی و حمایت های مدیریتی استان آذربایجان شرقی حدود 50 درصد کاهش یافته است.

- ایسنا/آذربایجان شرقی مدیرکل حفاظت از محیط زیست آذربایجان شرقی اعلام کرد: آتش سوزی در جنگل های ارسباران با همکاری عوامل محیطی و حمایت های مدیریتی استان آذربایجان شرقی حدود 50 درصد کاهش یافته است.

شهنام اشتری در گفت وگو با خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: آتش سوزی سال گذشته با اختصاص بالگرد به مناطق بالادست، قبل از انتقال آتش به مناطق گسترده خاموش شد که روی هم رفته، در مورد مشکل آتش سوزی جنگل ها کمبودهایی داریم ولی اجازه نمی دهیم که دامنه آتش سوزی بیشتر شود.

وی در ادامه با بیان این که این مجموعه بیشتر دستگاه نظارتی است تا خدمات رسانی، بیان کرد: دوره ای که اداره کل محیط زیست را تحویل گرفتیم، این مجموعه حدود چهارمیلیارد تومان اعتبار داشت اما این اعتبار سال گذشته به 30 میلیارد تومان افزایش یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اداره کل حفاظت محیط زیست استان آذربایجان شرقی، وی اضافه کرد: بخشی از اعتبارات این سازمان صرف حمایت از گونه های مهم جانوری می شود، مثلاً پارسال سازمان اعتباری را برای مطالعه سیاه خروس اختصاص داد همچنین بخشی نیز برای ارزش گذار


برچسب ها: آذربایجان شرقی - جنگل های ارسباران - آتش سوزی - آذربایجان - استان آذربایجان شرقی - حفاظت از محیط زیست - محیط زیست
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی در جنگل های ارسباران 50 درصد کاهش یافته است

آتش سوزی در جنگل های ارسباران 50 درصد کاهش یافته است