مطالب مرتبط:
تاکید مخبر بر حل مسایل مالیاتی واحدهای صنفی
تاکید مخبر بر حل مسائل مالیاتی واحدهای صنفی
تاکید مخبر بر حل مسائل مالیاتی واحدهای صنفی
حل مسائل مالیاتی واحدهای صنفی ضروری است
مسائل مالیاتی واحدهای صنفی به سرعت حل شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 ساعت 15:502024-05-15اقتصادي

تاکید مخبر بر حل مسایل مالیاتی واحد های صنفی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسه ساماندهی مشکلات اتحادیه های زیرمجموعه اتاق اصناف تهران با حضور «محمد مخبر» معاون اول رییس جمهور برگزار و بر ارتقا همکاری و همیاری اصناف با دولت برای نظارت، - جلسه ساماندهی مشکلات اتحادیه های زیرمجموعه اتاق اصناف تهران با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسه ساماندهی مشکلات اتحادیه های زیرمجموعه اتاق اصناف تهران با حضور محمد مخبر معاون اول رییس جمهور برگزار و بر ارتقا همکاری و همیاری اصناف با دولت برای نظارت، کنترل و تنظیم بازار تاکید شد.

بر اساس این گزارش، محمد مخبر در این جلسه که رؤسای اتحادیه های زیرمجموعه اتاق اصناف تهران و همچنین مسئولان دستگاه های مربوطه در آن حضور داشتند، بر ضرورت برگزاری جلسات منظم دستگاه های ذیربط با اتحادیه ها تأکید کرد و گفت: باید در این جلسات مسائل و مشکلات اصناف مختلف با کمک دستگاه های دولتی و وزارتخانه ها دسته بندی و رفع شود و در صورت نیاز قانون گذاری لازم در این زمینه صورت پذیرد.

وی گسترش مناسبات دیپلماتیک و ارتباطات سیاست خارجی در دولت سیزدهم را فرصتی بسیار مناسب برای بخش خصوصی و تجار ایرانی برشمرد و گفت: در مذاکرات دو جانبه مقامات و سران کشور های همسایه و منطقه از فعالیت و ورود بخش خصوصی و تجار ا


برچسب ها: اتاق اصناف تهران - معاون اول رییس جمهور - اتاق اصناف - برگزار - اتحادیه - اصناف - رییس جمهور
آخرین اخبار سرویس:

تاکید مخبر بر حل مسایل مالیاتی واحد های صنفی

تاکید مخبر بر حل مسایل مالیاتی واحد های صنفی