مطالب مرتبط:
آزمون استخدامی «معلم پرورشی» و «ورزش» فردا برگزار می شود | افراد جذب شده از اول مهر امسال وارد آموزش و پرورش می شوند
وزیر آموزش و پرورش وارد خوزستان شد
دارالقرآن های آموزش و پرورش پرچم دار فعالیت های قرآنی هستند
بطحایی، وزیر اسبق آموزش و پرورش: ورود طلاب و روحانیون در مدرسه مسبوق به سابقه بوده است/ درس دینی را با روشی بسیار غلط ارائه می دهیم/ ما باید به شدت و سرعت روشمان را تغییر دهیم/ نمی شود با یک روش ناقص با مردم لج بازی کرد و به حرف های آنان گوش نداد
خبر مهم وزیر آموزش و پرورش/ معلمان بخوانند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 ساعت 23:052024-05-02سياسي

برای جذب فارغ التحصیلان حوزه علمیه با آموزش و پرورش وارد گفت وگو شدیم


مدیر مرکز حوزه های علمیه خواهران کشور گفت: با آموزش و پرورش وارد گفت وگو شدیم تا فارغ التحصیلان حوزه علمیه با شرکت در آزمون بتوانند جذب این نهاد شوند.

- ایسنا/مازندران مدیر مرکز حوزه های علمیه خواهران کشور گفت: با آموزش و پرورش وارد گفت وگو شدیم تا فارغ التحصیلان حوزه علمیه با شرکت در آزمون بتوانند جذب این نهاد شوند.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی فاضل امشب در نشستی با کارکنان، طلاب و اصحاب رسانه، با بیان اینکه حوزه علمیه خواهران با 500 مدرسه در 28 استان فعالیت دارد، اظهار کرد: یکی از رسالت های مهم حوزه علمیه خواهران نظارت و ارزیابی بر انجام فعالیت آموزشی، پژوهشی و تربیتی است که در استان ها به این مهم پرداخته می شود .

وی با اشاره به اینکه برنامه 5 ساله حوزه های علمیه خواهران در سال 1401 تصویب شد، بیان کرد: مقرر شد در سال 1414 به یک افق در حوزه خواهران دست پیدا کنیم تا به نوعی بانوان اقدامات خودشان را بتوانند عملی کنند .

فاضل از برنامه های مهم سفر به مازندران را پیگیری توسعه آموزش عالی در استان و ارتقای برخی مدارس از سطح 2 به سطح 3 دانست و گفت: سالانه حدود 11 هزار نفر در حوزه های علمیه ثبت نام می کنند.

حجت الاسلام والمسلمین فاضلی اظهار کرد: لشکر 7 هزاره سفیران رضوان در ایام ثبت نام حوزه های علمیه فعالیت دارند که بصورت چهره به چهره اقدام ب


برچسب ها: حوزه های علمیه خواهران - حوزه علمیه - خواهران - فارغ التحصیلان - حوزه های علمیه - آموزش و پرورش - حوزه
آخرین اخبار سرویس:

برای جذب فارغ التحصیلان حوزه علمیه با آموزش و پرورش وارد گفت وگو شدیم

برای جذب فارغ التحصیلان حوزه علمیه با آموزش و پرورش وارد گفت وگو شدیم