مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403 ساعت 18:102024-05-01اجتماعي

آماده باش مدیریت بحران تهران برای بارش های شدید/ از صعود به ارتفاعات پرهیز شود


مدیرکل مدیریت بحران استان تهران نسبت به فعالیت سامانه بارشی در این استان هشدار داد و از آماده باش نیروهای امدادی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حامد یزدی مهر با اشاره به صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر فعالیت سامانه بارشی به همراه ناپایداری های محلی اظهارکرد: طبق پیش بینی سازمان هواشناسی فعالیت این سامانه از فردا پنج شنبه 13 اردیبهشت ماه آغاز شده و تا پایان روز شنبه 15 اردیبهشت ماه پایان خواهد یافت.

یزدی مهر گفت: طبق پیش بینی های صورت گرفته ازسوی کارشناسان هواشناسی باید منتظر رگبار باران رعد و برق، وزش باد شدید و در برخی نقاط، گرد و خاک و احتمال وقوع تگرگ به ویژه در ساعات بعد از ظهر و شب در کل استان تهران به ویژه ارتفاعات باشیم.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران به همه مردم به ویژه ساکنان ارتفاعات توصیه کرد که بر اساس هشدار صادر شده و توصیه های مدیریت بحران به هنگام فعالیت سامانه بارشی از تردد غیرضروری در جاده ها پرهیز کنند و در حین تردد نیز احتیاط لازم را داشته باشند.

وی با تاکید بر استحکام بخشی به سازه های موقت، سبک و ناپایدار گفت: لازم است این اقدامات انجام شود چرا که در صورت عدم استحکام کافی شاهد حوادث ناگواری خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش مدیریت بحران تهران برای بارش های شدید/ از صعود به ارتفاعات پرهیز شود

آماده باش مدیریت بحران تهران برای بارش های شدید/ از صعود به ارتفاعات پرهیز شود