مطالب مرتبط:
رییس جمهور الجزایر: یک برادر و شریک را از دست دادم
رییس جمهوری الجزایر: برادر و شریکی را از دست دادم
رییس جمهوری الجزایر: با شهادت آیت الله رییسی، برادر و شریکم را از دست دادم
واکنش مقامات بین المللی به شهادت رییس جمهور ایران | السودانی: همبستگی خود را با دولت و ملت برادر ایران اعلام می کنیم | مودی: از درگذشت غم انگیز دکتر رییسی متأثر و شوکه شدم
واکنش مقامات بین المللی به شهادت رییس جمهور ایران | السودانی: همبستگی خود را با دولت و ملت برادر ایران اعلام می کنیم | مودی: از درگذشت غم انگیز دکتر رییسی متأثر و شوکه شدم | مادورو: برادر ما ابراهیم، یک رهبر فوق العاده جهانی بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 ساعت 17:052024-05-20سياسي

رییس جمهور الجزایر: یک برادر و شریک را از دست دادم


این مصیب بزرگ را به دولت و ملت ایران تسلیت و از خداوند می خواهم که در عبور از این شرایط سخت و دردناک به آن ها کمک کند.

- رییس جمهور الجزایر شهادت آیت الله سید ابراهیم رییسی را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالمجید تبون، رییس جمهور الجزایر در پیامی به محمد مخبر، سرپرست ریاست جمهوری نوشت: جناب معاون اول رییس جمهور، ما از همان وهله اول به همراه شما با نگرانی لحظات دشواری که ملت برادر ایران تجربه کرد را دنبال کردیم.

خداوند متعال مقدر کرد که خبر فاجعه بار فوت برادر عزیز ابراهیم رییسی را با حسرت و درد عمیق و همدردی صادقانه و برادرانه به همراه رهبری سیاسی، دولت و ملت ایران دریافت کنیم.

وی گفت: در این شرایط سخت که ملت الجزایر با برادران خود در ایران همدرد است، من به شخصه برادر و شریکی را از دست دادم که برادری و همکاری در حمایت از مسائل عادلانه امت اسلامی و دفاع از آن داشتیم.

رییس جمهور الجزایر گفت: این مصیب بزرگ را به دولت و ملت ایران تسلیت و از خداوند می خواهم که در عبور از این شرایط سخت و دردناک به آن ها کمک کند.

رییس جمهور ایران، روز یک شنبه، برای افتتاح سد مرزی قیزقلعه سی به استان آذربایجان شرقی سفر کرده بود و بالگرد حامل او در مسیر بازگشت به تبریز در جنگل دیزمار در محدوده عمومی بین ورزقان و جلفا استان آذربایجان شرقی دچار سانحه شد.


برچسب ها: رییس جمهور الجزایر - رییس جمهور - برادر - جمهور - رییس - الجزایر - ابراهیم رییسی
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور الجزایر: یک برادر و شریک را از دست دادم

رییس جمهور الجزایر: یک برادر و شریک را از دست دادم