مطالب مرتبط:
دین مداری اصول کار روابط عمومی برای رسیدن به حیات طیبه است
کارمند روابط عمومی
فیلم | دغدغه مندی هایی از جنس روابط عمومی و اطلاع رسانی در استان سمنان
جهاد تبیین رسالت اصلی روابط عمومی هاست
روابط عمومی ها ،منادی و مدافع جهاد تبیین هستند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 اردیبهشت 1403 ساعت 09:202024-05-14سياسي

وظیفه روابط عمومی سازمان ها در ایجاد حس رضایت در مردم


فعالان حوزه روابط عمومی باید قدرت «تبیین گری» و «تحلیل گرایی» داشته باشند تا بتوانند ارتباط دوسویه ای را بین سازمان خود و مخاطبان آن برقرار کنند، - ایسنا/قزوین فعالان حوزه روابط عمومی باید قدرت تبیین گری و تحلیل گرایی داشته باشند تا بتوانند ارتباط دوسویه ای را بین سازمان خود و مخاطبان آن برقرار کنند، چراکه شاید یکی از دلایل اصلی که مردم جامعه نسبت به عملکرد سازمان ها احساس نارضایتی کرده و حتی برنامه ها و سیاست های کاری آن ها را نمی پذیرند؛ عدم توانایی تبیین آن برنامه ها و یا سیاست های اتخاذ شده نزد مخاطبان آن سازمان باشد.

آرش شایسته نیا از مدرسان دانشگاه و از مؤلفان کتاب های رشته روابط عمومی در گفت وگو با ایسنا به مناسبت 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، با بیان تاریخچه آغاز فعالیت روابط عمومی ها در جهان به آغاز این رشته در ایران پرداخت و اظهار کرد: تاریخ تولد روابط عمومی در جهان به سال 1906 میلادی و با نام آی وی لی از فارغ التحصیلان دانشگاه پرینستون که خود به کار و فعالیت خبرنگاری در نیویورک مشغول بود گره خورده است.

این روزنامه نگار همان کسی است که اولین دفتر روابط عمومی را در نیویورک تأسیس و راه اندازی کرد و با صدور اعلامیه ای به نام اعلامیه اصول هدف عمده روابط عمومی ها را اطلاع رسانی به مردم بیان کرد.


برچسب ها: روابط عمومی - حوزه روابط عمومی - روابط - عمومی - سازمان - مخاطبان - ارتباط
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه روابط عمومی سازمان ها در ایجاد حس رضایت در مردم

وظیفه روابط عمومی سازمان ها در ایجاد حس رضایت در مردم