مطالب مرتبط:
نامزد های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
واکنش به مطلب منتشر شده در نشریه بیلد آلمان | سپاه بزرگترین نیروی ضد تروریسم در جهان است | با اقدامات پلیسی صدای دانشجویان معترض خاموش نمی شود
جشنواره گل های لاله آسارا - استان البرز
تقویت دفاع نظامی و غیرنظامی در دستورکار آلمان
حضور «آخرین شیهه...» در ژاپن/ «چرچی» به جشنواره ایتالیایی رفت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 ساعت 00:102024-04-29فرهنگي

«نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد


سریال «نوبت لیلی» به تهیه کنندگی و کارگردانی روح الله حجازی به بخش مسابقه دهمین دوره جشنواره سریال DIE SERIALE در آلمان راه یافت و کاندید بهترین سریال بلند شد.

- سریال نوبت لیلی به تهیه کنندگی و کارگردانی روح الله حجازی به بخش مسابقه دهمین دوره جشنواره سریال " DIE SERIALE" در آلمان راه یافت و کاندید بهترین سریال بلند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سریال نوبت لیلی نوبت لیلی به تهیه کنندگی و کارگردانی روح الله حجازی به تازگی به بخش مسابقه دهمین دوره جشنواره سریال DIE SERIALE در آلمان راه یافته و کاندید بهترین سریال بلند شده است.

این رویداد قدیمی ترین جشنواره آلمان است که به سریال های مستقل اختصاص دارد و 29 می تا 3 ژوئن 2024 در گیسن آلمان برگزار خواهد شد.

نوبت لیلی پیش از این از جوایزه British Awards در انگلستان، جایزه بهترین سریال بین المللی و بهترین فیلمبرداری را دریافت کرد و در سی و پنجمین جشنواره خیرونا اسپانیا و پنجمین دوره جشنواره skiptown در هالیوود آمریکا نیز حضور داشته است.

نوبت لیلی سریال اختصاصی پلتفرم نماوا بوده است.

مهدی شیرزاد، سرپرست نویسندگان و مهدی شیرزاد، سروش چیت ساز و روح الله حجازی نیز نویسندگان این سریال هستند که فیلمنامه این سریال را در سبک رئالیسم جادویی به نگارش در آورده اند.


برچسب ها: سریال - روح الله حجازی - جشنواره - تهیه کنندگی - آلمان - بهترین - کارگردانی
آخرین اخبار سرویس:

«نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد

«نوبت لیلی» نامزد جشنواره سریال آلمان شد