مطالب مرتبط:
موافقت رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به «رفح»
زلزله در اسراییل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسراییل/ افشای طرح ارتش اسراییل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 454 نفر افزایش یافت
زلزله در اسراییل در آستانه صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقامات ارشد اسراییل/ افشای طرح ارتش اسراییل برای حمله به رفح/شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 454 تن افزایش یافت
فیلم| تجمع اعتراضی دانشجویان دانشگاه تبریز در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه
حملات هوایی شبانه رژیم صهیونیستی به مرکز نوار غزه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 اردیبهشت 1403 ساعت 16:452024-04-28بين الملل

تصویب طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی


رییس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی اوایل امروز یکشنبه در جلسه با فرماندهان تیپ ها و لشگرها در مقر فرماندهی منطقه جنوبی در بئرشبع «برنامه های ادامه جنگ» را تصویب کرده است.

- رییس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی اوایل امروز یکشنبه در جلسه با فرماندهان تیپ ها و لشگرها در مقر فرماندهی منطقه جنوبی در بئرشبع برنامه های ادامه جنگ را تصویب کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هرتزی هالوی رییس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی اوایل روز یکشنبه جلسه ای را با شرکت فرماندهان تمامی تیپ ها و لشگرهای فرماندهی منطقه جنوبی ارتش از جمله یارون فینکلمن فرمانده کل فرماندهی منطقه جنوبی برگزار و در حضور آن ها برنامه ها برای تداوم جنگ را تصویب کرده است.

طبق گزارش تایمز اسراییل، این جلسه و تصویب این برنامه ها به دنبال افزایش نگرانی ها از حمله زمینی قریب الوقوع رژیم صهیونیستی به رفح انجام شدند.

در حالی که بیش از یک میلیون فلسطینی در رفح در جنوب غزه پناه گرفته اند ارتش رژیم صهیونیستی بارها این منطقه را هدف حملات هوایی قرار داده است.

این در حالی است که شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی پیش بینی کرد رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی و دیگر مسئولان نظامی شکست هفتم اکتبر طی هفته های آتی و یا پس از صدور نتایج تحقیقات داخلی ارتش در تابستان آتی استعفا کنند.


برچسب ها: ارتش رژیم صهیونیستی - رژیم صهیونیستی - فرمانده - صهیونیستی - برنامه ها - فرماندهی - فرماندهان
آخرین اخبار سرویس:

تصویب طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی

تصویب طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی