مطالب مرتبط:
تعطیلی شنبه یا پنجشنبه؛ کدام یک به نفع اقتصاد است؟
نقطه ضعف اقتصاد روسیه در برابر تحریم های غرب
پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن درموضوع اقتصاد و تورم
نماینده مجلس: ایجاد شهرک ها در کرانه دریاها منجر به توسعه اقتصاد دریامحور می شود
اولویت رای دهندگان آمریکایی در انتخابات، اقتصاد و تورم است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 اردیبهشت 1403 ساعت 19:302024-05-06سياسي

اقتصاد کشور باید دانشی شود


عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: باید با وضع قوانینی در حوزه اقتصاد کشور را از یک اقتصاد سنتی به یه سمت اقتصاد دانشی سوق داد.

- عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: باید با وضع قوانینی در حوزه اقتصاد کشور را از یک اقتصاد سنتی به یه سمت اقتصاد دانشی سوق داد.

در این میان استفاده از شرکت های دانش بنیان ها نقش بسیاری مهمی دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهره طبیب زاده عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی که به انتخابات دور دوم مجلس راه یافته است، امروز در نشست مجلس قوی برای ایران قوی که با محوریت تحقق شعار سال 1402 در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد، اظهار کرد: طرح دریافت مالیات بر عایدی می تواند نقش مهمی در کاهش تقاضای کاذب و واسطه گری در کشور باشد، باید با وضع قوانینی در حوزه اقتصاد کشور را از یک اقتصاد سنتی به یه سمت اقتصاد دانشی سوق داد در این میان استفاده از شرکت های دانش بنیان ها نقش بسیاری مهمی دارند.

وی افزود: مجلس با قانونگذاری می تواند فعالیت های اقتصادی را از فعالیت های کاذب واسطه گری به سمت تولید سوق دهد علاوه بر این مجلس وظیفه نظارت بر نحوه خصوصی سازی و واگذاری شرکت ها به منظور افزایش بازدهی آنها را نیز داشته باشد.


برچسب ها: اقتصاد - علوم پزشکی شهید بهشتی - عضو هیئت علمی دانشگاه - دانشگاه علوم پزشکی - اقتصاد کشور - دانش - عضو هیئت علمی
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد کشور باید دانشی شود

اقتصاد کشور باید دانشی شود