مطالب مرتبط:
حضور در یادواره شهدا وظیفه ای ملی و انسانی است
حضور در یادواره شهدا وظیفه ای ملی و انسانی است
پیام تسلیت هیأت خانواده شهدا و ایثارگران به معاون شورای حل اختلاف و بسیج قوه قضاییه
خانواده شهدا به تماشای «آسمان غرب» نشستند / «کار سختی بود»
آغاز هفته کارگر در هرمزگان همزمان با سراسر کشور/ دولتمردان ما از جنس کارگری نیستند! + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 ساعت 15:502024-04-23سياسي

یادواره شهدا از جنس کار زینبی و رساندن پیام شهدا است


معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شهادت؛ ارتباط شهید با خداست ولی یک اثر اجتماعی دارد و آن جامعه سازی و انسان سازی است مثل کاری که امام حسین (ع) کرد و حضرت زینب (س) ادامه آن را به انجام رساند و این دو متصل به هم است و یادواره .

- معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: شهادت؛ ارتباط شهید با خداست ولی یک اثر اجتماعی دارد و آن جامعه سازی و انسان سازی است مثل کاری که امام حسین (ع) کرد و حضرت زینب (س) ادامه آن را به انجام رساند و این دو متصل به هم است و یادواره شهدا از جنس کار زینبی و رساندن پیام شهدا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری دومین کنگره 8 هزار شهید استان گیلان گفت: ملت ایران در تاریخ خود همیشه برای دیگران الهام بخش بوده و اقدامات ملت ایران ترس سایر ملت ها در تابوهای استکبار را درهم تنیده است.

معاون رییس جمهور با بیان اینکه قدرت امروز مرهون توکل به خدا و اثبات این توکل با دادن شهدا و خون شهیدان است، افزود: هنر ما باید این باشد از این ظرفیت معنوی که شهدا برای ما ایجاد کردند در راستای اصلاح جامعه استفاده کنیم.

شهادت؛ ارتباط بین شهید و خداست ولی یک اثر اجتماعی دارد و آن جامعه سازی و انسان سازی است مثل کاری که امام حسین ع کرد و حضرت زینب س ادا


برچسب ها: بنیاد شهید و امور ایثارگران - معاون رییس جمهور - رییس بنیاد شهید - یادواره شهدا - امیرحسین قاضی زاده هاشمی - یادواره - سید امیرحسین قاضی زاده
آخرین اخبار سرویس:

یادواره شهدا از جنس کار زینبی و رساندن پیام شهدا است

یادواره شهدا از جنس کار زینبی و رساندن پیام شهدا است