مطالب مرتبط:
فیلم|استاندار تهران: شهدای معلم در 2 جبهه تعلیم و استقلال کشور تلاش کردند
فولاد مبارکه یکی از مهم ترین و پنجمین شرکت برتر صادراتی ایران است/ توسعه در زنجیره و تولید محصولات با ارزش افزوده بالا برای رسیدن به رتبه سوم صادراتی کشور
سخنگوی دولت: الگوی توسعه کشور به دست معلمان انسان ساز است
افزایش اعتبارات شهرداری ها و دهیاری های کشور در برنامه هفتم توسعه
امیری: تا روز آخر تلاش می کنیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 ساعت 18:152024-05-02سياسي

توسعه امروز کشور مدیون تلاش فرهنگیان است


امام جمعه بهاباد با بیان این که آموزش و پرورش از مهمترین عناصر تعلیم و تربیت محسوب می شود، گفت: پیشرفت و توسعه امروز کشور حاصل تلاش و زحمات گسترده فرهنگیان در ترویج علم و اخلاق در سطح جامعه است.

- ایسنا/یزد امام جمعه بهاباد با بیان این که آموزش و پرورش از مهمترین عناصر تعلیم و تربیت محسوب می شود، گفت: پیشرفت و توسعه امروز کشور حاصل تلاش و زحمات گسترده فرهنگیان در ترویج علم و اخلاق در سطح جامعه است.

حجت الاسلام علی اکبر ابراهیمی بشکانی در مراسم جشن سپاس معلم در بهاباد که با حضور مسئولان، فرهنگیان، معلمان و پیشکسوتان و بازنشستگان آموزش و پرورش بهاباد در اردوگاه دانش آموزی صادق آباد این شهرستان برگزار شد، در سخنانی ضمن گرامیداشت مقام و منزلت معلم، گفت: تکریم و تجلیل از معلمان عزیز وظیفه همه آحاد جامعه است چرا که همه ما در توفیقاتی که در زندگی بدان دست می یابیم به نوعی مرهون زحمات معلمین مان هستیم.

وی بیان کرد: معلم و استاد کسانی هستند که نسلی از دانشمندان فیلسوفان و اندیشمندان را تربیت می کنند و وظیفه خطیر آموزش به نسل آینده را بر عهده دارند.

علیرضا قطب الدینی مدیر آموزش و پرورش بهاباد هم در سخنانی سالروز شهادت فیلسوف علامه واستاد شهید مرتضی مطهری را گرامی داشت و هفته مقام و منزلت معلم را به معلمین، فرهنگیان و پیشکسوتان ت


برچسب ها: آموزش و پرورش - فرهنگیان - تعلیم و تربیت - بهاباد - معلم - اردوگاه دانش آموزی - امام جمعه
آخرین اخبار سرویس:

توسعه امروز کشور مدیون تلاش فرهنگیان است

توسعه امروز کشور مدیون تلاش فرهنگیان است