مطالب مرتبط:
رگبار در انتظار مناطق غربی کشور
رگبار در انتظار مناطق غربی کشور
پیش بینی هوای کشور امروز دوم اردیبهشت 1403 | رگبار پراکنده در مناطق غربی کشور
رگبار باران، گردوخاک و تگرگ در اغلب مناطق کشور
این مناطق کشور منتظر باران شدید باشند! (تا 3 اردیبهشت) + نقشه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 اردیبهشت 1403 ساعت 08:102024-04-21اجتماعي

مناطق غربی کشور منتظر رگبار باشند


در ساعات بعدازظهر امروز با نفوذ موج تراز میانی جو به غرب کشور رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب کشور پیش بینی می شود.

- سازمان هواشناسی اعلام کرد مناطق غربی کشور منتظر رگبار باشند و همچنین اداره کل هواشناسی استان تهران از وقوع رگبار و رعدوبرق در استان از دوشنبه (3 اردیبهشت) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمهر، در ساعات بعدازظهر امروز (2 اردیبهشت) با نفوذ موج تراز میانی جو به غرب کشور رگبار پراکنده و وزش باد در مناطقی از غرب و شمال غرب کشور پیش بینی می شود.

فردا (3 اردیبهشت) سامانه در کل نوار غربی، دامنه های شمالی و جنوبی البرز استان های اصفهان، یزد، شمال فارس و بوشهر و ارتفاعات کرمان فعال است.

وضعیت جوی استان تهران طی امروز (2 اردیبهشت) آسمان صاف تا قسمتی ابری، در ساعات بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و در بخش های شمالی و ارتفاعات استان گاهی رگبار باران و رعد و برق و افزایش وزش باد و در بخش های مرکزی جنوبی و غربی وزش باد نسبتاً شدید تا شدید مورد انتظار است.

از روز دوشنبه تا چهارشنبه (3 تا 5 اردیبهشت) با نفوذ سامانه بارشی وضعیت جوی استان آسمان نیمه ابری تا ابری، در بعضی ساعات همراه با بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ کاهش دما پیش بینی می شود.


برچسب ها: غرب کشور - رگبار - استان - رگبار پراکنده - کشور - استان تهران - مناطق
آخرین اخبار سرویس:

مناطق غربی کشور منتظر رگبار باشند

مناطق غربی کشور منتظر رگبار باشند