مطالب مرتبط:
افزایش153 مدرسه و 300 فضای ورزشی در شهرستان های استان تهران
گفتگوی سعدمحمدی در شبکه خبر صداوسیما/ ارزآوری سالانه 300 میلیون دلاری در سیستان و بلوچستان
30 درصد از مدارس گناباد فرسوده است
کمک بیش از 300 میلیون تومانی خیران در جشن گلریزان رودان
خطر فرونشست در 150 مدرسه اصفهان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403 ساعت 10:002024-05-01اقتصادي

300 مدرسه در یزد فرسوده هستند


مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد با اشاره به بهره برداری از 30 مدرسه نیمه تمام استان تا مهر ماه امسال، گفت: مدارس نیمه تمام و فرسوده استان با کمک اعتبارات دولتی، - ایسنا/یزد مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد با اشاره به بهره برداری از 30 مدرسه نیمه تمام استان تا مهر ماه امسال، گفت: مدارس نیمه تمام و فرسوده استان با کمک اعتبارات دولتی، ظرفیت های خیرین و مسئولیت های اجتماعی صنایع در حال تکمیل است.

محسن کاظمی ضمن تبریک هفته معلم در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: براساس آمارهای کشوری به طور متوسط 20 درصد از مدارس کشور و استان یزد فرسوده هستند که نیاز به تخریب و بازسازی یا مقاوم سازی دارند که بر همین اساس 300 مدرسه در استان فرسوده و نیازمند مرمت، مقاوم سازی یا نوسازی هستند.

وی سیاست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان یزد در دوره کنونی را اجتناب از ایجاد طرح های جدید و اهتمام به تکمیل طرح های نیمه تمام این حوزه ذکر کرد و گفت: بر همین اساس نیز طی 1.

5 سال گذشته تعداد 30 مدرسه بهره برداری شده و تلاش داریم تا قبل از آغاز مهرماه سالجاری 30 مدرسه دیگر را نیز آماده بهره برداری کنیم.

کاظمی تعداد مدارس نیمه تمام استان در حال حاضر را حدود 100 باب مدرسه اعلام کرد و گفت: البته در برخی بافتهای جدید شهری نیز تعدادی مدرسه در


برچسب ها: استان - استان یزد - نیمه تمام - مدارس استان - فرسوده - مدارس - سازی
آخرین اخبار سرویس:

300 مدرسه در یزد فرسوده هستند

300 مدرسه در یزد فرسوده هستند