مطالب مرتبط:
​​​​​​​توسعه همکاری محیط زیستی ایران و آفریقای مرکزی
​​​​​​​توسعه همکاری محیط زیستی ایران و آفریقای مرکزی
تشکیل شورای تجاری مشترک سطح همکاری های ایران و آفریقای جنوبی را ارتقا می دهد
سلاجقه: در تمامی زمینه های محیط زیستی با آفریقای مرکزی همکاری خواهیم کرد
همکاری با آفریقای مرکزی در تمامی زمینه های محیط زیستی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403 ساعت 10:102024-05-01اقتصادي

اعلام آمادگی آفریقای مرکزی برای توسعه همکاری های معدنی با ایران


در حاشیه نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایزران (اکسپو 2024)، وزیر شرکت های کوچک و متوسط جمهوری آفریقای مرکزی از آمادگی این کشور در جهت همکاری های همه جانبه معدنی با ایران خبر داد.

- در حاشیه نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایزران (اکسپو 2024)، وزیر شرکت های کوچک و متوسط جمهوری آفریقای مرکزی از آمادگی این کشور در جهت همکاری های همه جانبه معدنی با ایران خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ششمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران (IRAN EXPO 2024)، به عنوان بزرگترین رویداد صادراتی کشور با حضور تاجران و بازرگانان خارجی از بیش از 100 کشور جهان، از از ابتدای هفته جاری در مرکز نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرده و تا امروز (چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه) دایر است.

در حاشیه این نمایشگاه، اسکات روباد-وزیر شرکت های کوچک و متوسط آفریقای مرکزی- در گفت وگویی تصویری، نسبت به همکاری های همه جانبه معدنی با ایران در زمینه های مختلف نظیر ساخت کارخانه های فرآوری مواد معدنی، انتقال دانش فنی و مهندسی و آموزش اعلام آمادگی کرده و گفت: در آفریقای مرکزی 400 معدن از آهک تا فلزات مختلف (همچون الماس، کبالت و طلا) و مواد معدنی گوناگون شناسایی شده است که نیاز به انجام کار و فعالیت دارد.


برچسب ها: نمایشگاه توانمندی های - آفریقای مرکزی - نمایشگاه - جمهوری آفریقای مرکزی - توانمندی - نمایشگاه های بین المللی - مرکزی
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمادگی آفریقای مرکزی برای توسعه همکاری های معدنی با ایران

اعلام آمادگی آفریقای مرکزی برای توسعه همکاری های معدنی با ایران