مطالب مرتبط:
قشم در پی شهادت رییس جمهور و هیات همراه سیاه پوش شد
حسن یزدانی و آخرین ملاقات با رییس جمهور شهید
نوسروده های شاعران برای رییس جمهور شهید
جامعه دانشگاهی با تأسی از رییس جمهور شهید، از راه خدمت به مردم بازنمی ایستد
رییس جمهور شهید ایران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 ساعت 17:052024-05-20سياسي

سوادکوه سیاه پوش «رییس جمهور شهید» شد


از وقتی خبر سانحه هوایی بالگرد حامل رییس جمهور و هیئت همراه در شهر پیچید و شهروندان سوادکوهی برای دعای سلامتی آیت الله رییسی به مساجد و امامزاده ها رفتند تا امروز که خبر شهادت او داغ بر دلهایمان گذاشت، - ایسنا/مازندران از وقتی خبر سانحه هوایی بالگرد حامل رییس جمهور و هیئت همراه در شهر پیچید و شهروندان سوادکوهی برای دعای سلامتی آیت الله رییسی به مساجد و امامزاده ها رفتند تا امروز که خبر شهادت او داغ بر دلهایمان گذاشت، ارادت و قدرشناسی سوادکوهی ها در لحظه لحظه ی این روایت با سیاه پوش شدن شهر در فراق خادم الرضا، دیدنی است.

برای اهالی سوادکوه که همین دو سه روز پیش، به عنوان بخشی از جغرافیای مازندران، افتخار میزبانی آیت الله رییسی و وزرای کابینه ی او را داشتند، باور این موضوع سخت و سنگین است.

تعهد خدمت به مردم و ایستادن بر این عهد، از آیت الله رییسی، چهره ای محبوب و دوست داشتنی ساخته بود و شکوه این محبوبیت را در شبانه روز گذشته در جای جای این مرز و بوم شاهدیم.

روحیه خستگی ناپذیر رییس جمهور شهید رمضان غلامی نماینده عالی دولت در شهرستان سوادکوه با اشاره به روحیه خستگی ناپذیری و عاشق خدمت بودن آیت الله رییسی گفت: رییس جمهور محبوب ما به عهد با مردم تا پای جان ایستاد و وجودش را فدای پیشرفت و توسعه کشور و خدمت به مردم کرد.


برچسب ها: آیت الله رییسی - سوادکوه - آیت الله - رییس جمهور - رییس - سانحه هوایی - امامزاده ها
آخرین اخبار سرویس:

سوادکوه سیاه پوش «رییس جمهور شهید» شد

سوادکوه سیاه پوش «رییس جمهور شهید» شد