مطالب مرتبط:
پیام تسلیت سید عمار حکیم درپی ارتحال حجت الاسلام والمسلمین علی کورانی عاملی
علامه علی کورانی درگذشت
علامه علی کورانی درگذشت
علامه علی کورانی درگذشت
علامه علی کورانی درگذشت
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 ساعت 14:302024-05-19سياسي

رییسی درگذشت علامه کورانی عاملی را تسلیت گفت


رییس جمهور در پیامی درگذشت عالم وارسته علامه علی کورانی پژوهشگر، محقق و نویسنده برجسته لبنانی را به حوزه های علمیه، علمای اعلام ایران و لبنان و بیت مکرم آن مرحوم تسلیت گفت.

- رییس جمهور در پیامی درگذشت عالم وارسته علامه علی کورانی پژوهشگر، محقق و نویسنده برجسته لبنانی را به حوزه های علمیه، علمای اعلام ایران و لبنان و بیت مکرم آن مرحوم تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی با تسلیت درگذشت علامه کورانی عاملی تصریح کرد: این روحانی مجاهد و پرتلاش با حضور فعال در عرصه‏ های مختلف علمی، فرهنگی و اجتماعی، سالیان متمادی از عمر شریف خود را در کنار تبیین و ترویج معارف اسلامی، صرف انجام فعالیت های اجتماعی و خیرخواهانه از جمله ساخت مسجد و بیمارستان و تأسیس مراکز علمی و آموزشی کرد و آثار ماندگاری از خود بر جا گذاشت که قطعاً توشه ‏ای گرانبها برای آخرت ایشان خواهد بود.

متن پیام رییس جمهور به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم إذا ماتَ المؤمن الفقیه ثلُمَ فی ألإسلام ثُلمه لا یَسُدّها شَیء درگذشت عالم وارسته، علامه علی کورانی عاملی پژوهشگر، محقق و نویسنده برجسته لبنانی و مدیر فقید مرکز تحقیقات المعجم الفقهی ، موجب اندوه و تالم خاطر شد.


برچسب ها: کورانی - ایران و لبنان - درگذشت - علامه - رییس - لبنان - تسلیت
آخرین اخبار سرویس:

رییسی درگذشت علامه کورانی عاملی را تسلیت گفت

رییسی درگذشت علامه کورانی عاملی را تسلیت گفت