مطالب مرتبط:
خبر خوش آتش نشانی برای سربازان
خبر خوش آتش نشانی برای سربازان
خبر خوش برای سربازان؛ این سازمان خوش نام سرباز امریه می گیرد
سربازان امریه می توانند در آتش نشانی خدمت کنند
سربازان امریه می توانند در آتش نشانی خدمت کنند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 ساعت 08:002024-04-24سياسي

خبر خوش برای سربازان؛ آتش نشانی هم سرباز می گیرد


مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور گفت: مجوز استفاده از ظرفیت نیروهای وظیفه برای بکارگیری در پایگاه های آتش نشانی روستایی توسط ستاد کل نیروهای مسلح صادر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مجوز استفاده از ظرفیت نیروهای وظیفه برای بکارگیری در پایگاه های آتش نشانی روستایی توسط ستاد کل نیروهای مسلح صادر شد.

اشکان جعفرکریمی مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات روستایی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ضمن اعلام خبر  فوق اظهار کرد: این مجوز با پیگیری های این دفتر و با توجه به مشکلات دهیاری ها جهت تأمین نیروی انسانی مورد نیاز پایگاه های آتش نشانی روستایی، توسط ستاد کل نیروهای مسلح، صادر شده که بر اساس آن، به مدت 2 سال استفاده از تعداد محدودی نیروهای وظیفه در مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای غیرپزشکی برای بکارگیری در پایگاه های آتش نشانی روستایی با اولویت مناطق محروم و کمتر توسعه یافته کشور امکان پذیر شده است.

 وی خاطرنشان کرد: تا کنون تعداد 938 پایگاه آتش نشانی در مناطق روستایی کشور ایجاد شده که با برنامه ریزی صورت گرفته به منظور دسترسی به حداقل استانداردهای لازم برای ارائه خدمات آتش نشانی و ایمنی به جوامع روستایی کشور، تعداد پایگاه های مذکور به مرور در حال افزایش است.


برچسب ها: ستاد کل نیروهای مسلح - روستایی - نیروهای مسلح - آتش نشانی - سازمان شهرداری ها - دهیاری های کشور - سازمان شهرداری
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوش برای سربازان؛ آتش نشانی هم سرباز می گیرد

خبر خوش برای سربازان؛ آتش نشانی هم سرباز می گیرد