مطالب مرتبط:
هزینه های درمان کودکان زیر 7 سال بر عهده دولت است/مردم تخلفات را گزارش دهند
جان مردم در این 690 شهر به خطر افتاد
جان مردم در این 690 شهر به خطر افتاد
جان مردم در این 690 شهر به خطر افتاد
خاک ریزی بر روی تپه باستانی ارگ شهر کهنه قوچان توسط شهرداری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 اردیبهشت 1403 ساعت 09:502024-05-02سياسي

شهرداری ها مردم را در پروژه های مربوط به شهر مشارکت دهند


اقتصاد دیجیتال یکی از مهم ترین عوامل در پیشرفت و توسعه استان است که در این راستا تاکنون 5 هزار نفر آموزش دیده اند اما این رقم کافی نیست و باید افراد بیشتری برای کار در این حوزه تربیت شوند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: اقتصاد دیجیتال یکی از مهم ترین عوامل در پیشرفت و توسعه استان است که در این راستا تاکنون 5 هزار نفر آموزش دیده اند اما این رقم کافی نیست و باید افراد بیشتری برای کار در این حوزه تربیت شوند.

محمد کرمی شامگاه چهارشنبه در نشست شورای اداری منطقه سیستان که در دانشگاه زابل برگزار شد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم همچنین تبریک روز کارگر اظهار کرد: مقام و منزلت دو قشر معلم و کارگر در اسلام بی نظیر است و ائمه اطهار نیز احادیثی در باب اهمیت نقش این دو قشر به یادگار گذاشته اند.

وی افزود: رشته های دانشگاهی باید متناسب با شغل و علاقه افراد باشد چرا که باید با استفاده از نیروهای متخصص و بومی بتوانیم آینده سیستان و بلوچستان را بسازیم.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: دانشگاه باید به صورت مداوم دنبال نوآوری باشد که البته این امر جزو رسالت های اصلی دانشگاه ها به شمار می آید.


برچسب ها: سیستان و بلوچستان - استاندار سیستان و بلوچستان - توسعه استان - استاد شهید مرتضی مطهری - سیستان - رشته های دانشگاهی - بلوچستان
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری ها مردم را در پروژه های مربوط به شهر مشارکت دهند

شهرداری ها مردم را در پروژه های مربوط به شهر مشارکت دهند