مطالب مرتبط:
ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد
ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد
درخواست ترامپ برای تغییر نتانیاهو
ترامپ: افراد بسیار خوبی هستند که می توانند جای نتانیاهو را بگیرند
افشاگری ترامپ درباره کناره گیری نتانیاهو از حمله مشترک به کاروان سردار سلیمانی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 ساعت 18:152024-04-30بين الملل

ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد


رییس جمهور سابق آمریکا معتقد است که بنیامین نتانیاهو به دلیل شکست در توقف حماس در 7 اکتبر «به درستی» مورد انتقاد قرار گرفته است و می گوید «عده ای از افراد بسیار خوب» وجود دارند که می توانند سمت نتانیاهو را بگیرند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، دونالد ترامپ در مصاحبه ای با مجله تایم به شدت از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی متحد نزدیکش در دوره ریاست جمهوری سابق خود انتقاد کرد.

حمایت ها از نخست وزیر رژیم صهیونیستی در داخل اراضی اشغالی در ماه های اخیر کاهش یافته است، زیرا رای دهندگان صهیونیست خواهان پاسخ گویی به این هستند که چگونه نیروهای اطلاعاتی و نظامی تل آویو تدارکات حماس در عملیات طوفان الاقصی را برای حمله ای که منجر به کشته شدن نزدیک به 1200 نفر و به اسارت بردن بیش از 200 تن به غزه شد، تشخیص ندادند.

ترامپ در مصاحبه ای با تایم در 12 آوریل که در عمارت مجلل او در مارالاگو انجام شد، گفت: بی بی، نتانیاهو به حق و به درستی به خاطر آنچه در 7 اکتبر اتفاق افتاد، مورد انتقاد قرار گرفته است.

تازه ترین نظرسنجی ها در اراضی اشغالی نشان می دهد که نتانیاهو از رقیب اصلی سیاسی خود، بنی گانتس که ژنرال بازنشسته ارتش رژیم صهیونیستی است، عقب تر است.


برچسب ها: نخست وزیر رژیم صهیونیستی - نتانیاهو - بنیامین نتانیاهو - رژیم صهیونیستی - صهیونیست - رییس جمهور سابق آمریکا - صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد

ترامپ از نتانیاهو ابراز نارضایتی کرد