مطالب مرتبط:
شناسایی 270 بیمار مبتلا به مالاریا در بلوچستان
پرکارترین مدیر ورزشی کشور شناسایی شد!
شناسایی 270 بیمار مبتلا به مالاریا در بلوچستان
پرکارترین مدیر ورزشی کشور شناسایی شد!
شناسایی 42 فرصت سرمایه گذاری در شیلات مازندران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 ساعت 09:102024-04-29سياسي

شناسایی 33 مورد سه قلوزایی در لرستان


مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: 33 مورد سه قلوزایی در استان شناسایی شده که 17 مورد از این سه قلوزایی ها مربوط به شهرستان خرم آباد بوده است.

- ایسنا/لرستان مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: 33 مورد سه قلوزایی در استان شناسایی شده که 17 مورد از این سه قلوزایی ها مربوط به شهرستان خرم آباد بوده است.

فریبا ولی پور در گفت وگو با ایسنا در خصوص تامین مسکن طرح جوانی جمعیت، اظهار کرد: یکی از سیاست های دولت در بحث طرح جوانی جمعیت، اهدای مسکن به خانواده های دارای سه قلو و چندقلوست.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: در آخرین جلسه قرارگاه جمعیت و با تاکید استاندار وقت واگذاری زمین با اولویت خانواده های دارای سه قلو بود و در این خصوص راه و شهرسازی لرستان این مهم را نیز در اولویت قرار داد.

ولی پور بیان کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی و توپوگرافی در برخی از شهرهای استان با کمبود زمین مواجه هستیم و در این راستا راه وشهرسازی لرستان قول داد که در بهار امسال این مشکل تامین زمین برای طرح جوانی جمعیت محقق شود.

وی اظهار کرد: برخی از دستگاه ها اجرایی دارای زمین هایی هستند که نیازمند تغییر کاربری بوده و چنانچه این مهم محقق شود بخشی از مشکلات تامین مسکن برای جوانی جمعیت برطرف خواهد شد.


برچسب ها: استانداری لرستان - بانوان و خانواده - لرستان - خانواده - استاندار - امور بانوان - شهرستان خرم آباد
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 33 مورد سه قلوزایی در لرستان

شناسایی 33 مورد سه قلوزایی در لرستان