مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 19 خرداد 1403 ساعت 14:302024-06-08فرهنگي

اکران 42 اثر برگزیده در اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه زندگی


مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به برگزاری اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه زندگی در اواخر خردادماه سالجاری گفت: طی سه روز برگزاری جشنواره 26 اثر برگزیده داستانی و 16 اثر منتخب مستند اکران خواهد شد.

- ایسنا/یزد مدیر کل ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به برگزاری اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه زندگی در اواخر خردادماه سالجاری گفت: طی سه روز برگزاری جشنواره 26 اثر برگزیده داستانی و 16 اثر منتخب مستند اکران خواهد شد.

زهیر حاجی حسینی امروز 19 خرداد در نشست با خبرنگاران ضمن اشاره به برگزاری جشنواره ملی فیلم کوتاه زندگی به میزبانی یزد، تصریح کرد: فرایند اجرایی این جشنواره با محوریت ازدواج، خانواده، جوانی جمعیت و سبک زندگی اسلامی ایرانی برای اولین بار در کشور از سال گذشته آغاز شده است.

وی گفت: بر این باوریم که موضوع ترویج ازدواج به عنوان یک مسئله بینشی و فرهنگی متاثر از عوامل مختلف است که یکی از این عوامل مسائل فرهنگی و اجتماعی است و ابزار هنر می تواند در این بخش بهترین اثرگذاری را داشته باشد.

حاجی حسینی با بیان این که جشنواره از 25 تا 27 خردادماه دو بخش مستند و داستانی برگزار می شود، گفت: در مجموع 712 اثر از 29 استان کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که پس از بررسی هیات بازبینی، 16 اثر مستند و 26 اثر داستانی برای اکران برگزیده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکران 42 اثر برگزیده در اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه زندگی

اکران 42 اثر برگزیده در اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه زندگی