مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 خرداد 1403 ساعت 07:552024-06-10سياسي

اعضای هیئت اجرایی و شعب اخذ رأی در استان تهران مشخص شدند


رییس ستاد انتخابات استان تهران با بیان این که «اعضای هیئت اجرایی و شعب اخذ رأی در استان تهران مشخص شده اند»، گفت: مانور انتخابات در حوزه انتخابیه شهر تهران برگزار می شود.

- رییس ستاد انتخابات استان تهران با بیان این که اعضای هیئت اجرایی و شعب اخذ رأی در استان تهران مشخص شده اند ، گفت: مانور انتخابات در حوزه انتخابیه شهر تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، سید عباس جوهری، در جلسه نشست صمیمانه ائمه جمعه و فرمانداران استان با استاندار تهران، ضمن تقدیر از همه تلاش ها در حوزه برگزاری انتخابات گذشته اظهار کرد: فرآیند انتخابات در استان تهران بسیار پیچیده و مهم بود که با یاری خداوند متعال و همکاری و همدلی همه دست اندرکاران علی رغم همه سم پراکنی ها توانستیم این امر مهم را به بهترین شکل ممکن اجرایی کنیم.

وی راهبری های ائمه جمعه را در برگزاری انتخابات اخیر مخلصانه دانست و گفت: شاهد تلاش ها، میدان داری ها و فعالیت شما بزرگواران در کنار فرمانداران بودیم و در نهایت،استان تهران این توفیق را داشت که شاهد مشارکتی مانند چهار سال قبل بوده و انتخاباتی سالم با کمترین تخلف و بدون ابطال صندوق های رأی برگزار کند.

جوهری با اشاره به تجربه برگزاری انتخابات الکترونیک در دور دوم در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس افزود: این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای هیئت اجرایی و شعب اخذ رأی در استان تهران مشخص شدند

اعضای هیئت اجرایی و شعب اخذ رأی در استان تهران مشخص شدند