مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 خرداد 1403 ساعت 13:552024-05-25سياسي

مسیر خدمت شهید رییسی ادامه دارد


رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، با تاکید بر تداوم الگوی مدیریتی شهید رییسی در نظام اجرایی کشور، گفت: پیام حضور مردم در مراسم تشییع آیت الله رییسی و همراهان ایشان برای دنیا پیام قدرت داشت و امیدواریم که رییس جمهور و مدیران آینده در مسیر مدیریتی .

- ایسنا/گیلان رییس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس، با تاکید بر تداوم الگوی مدیریتی شهید رییسی در نظام اجرایی کشور، گفت: پیام حضور مردم در مراسم تشییع آیت الله رییسی و همراهان ایشان برای دنیا پیام قدرت داشت و امیدواریم که رییس جمهور و مدیران آینده در مسیر مدیریتی آیت الله رییسی قرار بگیرند و قدر مردم را بدانند.

سردار عباس بایرامی در گفت وگو با ایسنا، شهید آیت الله رییسی را الگوی مدیریت انقلابی و جهادی و مدبرانه در حوزه اجرایی نظام دانست و اظهار کرد: آیت الله رییسی گنجینه ای گرانبها از تجربیات بود و آموخته های ایشان از دوره نوجوانی و جوانی تا مسائل مربوط به پیروزی انقلاب و مدیریت های میانی و کلان نظام، در دوران ریاست جمهوری تلفیق شد و لذا در همین مدت کوتاه سه ساله شاهد تحول عظیم در حوزه مدیریتی و اجرایی کشور و نظام بودیم.

وی با بیان اینکه شهید رییسی علم و عمل و تجربه را برای پیشبرد اهداف کشور و نظام پیوند زده بود، تصریح کرد: یکی از مهمترین اقدامات آیت الله رییسی ایجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیر خدمت شهید رییسی ادامه دارد

مسیر خدمت شهید رییسی ادامه دارد