مطالب مرتبط:
دست بالای سپرده های بانکی بر بازار ارز و طلا
قیمت روز ارز های مبادله ای/دلار ثابت ماند
قیمت ارز امروز 1 خرداد 1403 در بازار تهران مشخص شد
قیمت طلا، دلار، سکه و ارز دیجیتال در بازار امروز (سه شنبه، یکم خرداد 1403)
جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار ثابت ماند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 خرداد 1403 ساعت 16:152024-05-21اقتصادي

بازار ارز آرام ماند


نرخ ارز که پس از وقوع سانحه بالگرد حامل رییس جمهور، در شب هنگام و ساعات تعطیل بازار هم با سودجویی دلالان در فضای مجازی روند افزایشی گرفته بود، - نرخ ارز که پس از وقوع سانحه بالگرد حامل رییس جمهور، در شب هنگام و ساعات تعطیل بازار هم با سودجویی دلالان در فضای مجازی روند افزایشی گرفته بود،از صبح دیروز کاهشی شد و امروز هم در شرایطی آرام قرار داشت و کانال 58 هزار تومان را حفظ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکشنبه هفته جاری، بالگرد حامل سید آیت الله ابراهیم رییسی و هیئتی از همراهان او از جمله وزیر امور خارجه، امام جمعه و استاندار آذربایجان شرقی و پنج تن دیگر، دچار سانحه شده و به دنبال این سانحه، نرخ ارز که در روزهای پیش از آن تا 57 هزار تومان هم کاهش یافته بود، با افزایش مواجه شد و حتی در ساعات تعطیلی بازار ارز، در کانال های تلگرامی تا 62 هزار تومان هم بالا رفت.

اما روز گذشته از هیجانات بازار ارز کاسته شد و دوباره بازار روند نزولی به خود گرفت و بار دیگر به کانال 50 هزار تومان برگشت و در محدوده 57 تا 58 هزار تومان قیمت گذاری شد.

مشاهدات میدانی امروز (سه شنبه یکم خرداد 1403) نیز از بازار غیررسمی ارز حاکی از آن است که دلار در محدوده 58 هزار تومان قرار دارد؛ به طوری که فروشندگان غیررسمی در میدان فردوسی، دلار را به قیمت 58 هزار تومان می خرند و تا 58 هزار و 800


برچسب ها: بازار - بازار ارز - استاندار آذربایجان شرقی - آیت الله ابراهیم رییسی - سانحه - نرخ ارز - فضای مجازی
آخرین اخبار سرویس:

بازار ارز آرام ماند

بازار ارز آرام ماند