مطالب مرتبط:
زهره الهیان: شعارم «دولت سالم، اقتصاد سالم، جامعه سالم» است/ میرتاج الدینی: اقتصاد کشور نیاز به انقلاب دارد /مالکی: مشکلات کشور یک شبه حل نمی شود
فداحسین مالکی هم وارد وزارت کشور شد
فدا حسین مالکی در ستاد انتخابات کشور حضور یافت
فداحسین مالکی وارد ستاد انتخابات کشور شد
«فداحسین مالکی» وارد وزارت کشور شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 12 خرداد 1403 ساعت 18:052024-06-01سياسي

مالکی: مشکلات کشور یک شبه قابل حل نیست


داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری گفت: اگر کسی گفت مشکلات کشور یک شبه قابل حل است و بخواهد از روش های سنتی مشکلات را حل کند، اشتباه محض است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فداحسین مالکی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران با تسلیت شهادت رییس جمهوری و همراهانش، اظهار کرد: معتقدم دولت قانون و خدمت، باید بتواند سکاندار دستگاه اجرایی شود تا موضوعات و مشکلات کشور را رسیدگی کند.

وی ادامه داد: اولین توجه من به استان های مرزی و محروم کشور بوده که با تشکیل فراکسیون استان های مرزی، ظرفیت کشور را بررسی کردیم و دو قانون مصوب شد تا بتوانیم با تمام توان برای رفع مشکلات و معیشت مردم پیش برویم.

داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری، گفت: استراتژی سیاست خارجی منطبق با جایگاه کشورمان نیست و باید به موضوعات کشورهای همسایه و منطقه توجه بیشتری داشته باشیم.

مالکی تاکید کرد: اگر کسی گفت مشکلات کشور یک شبه قابل حل است و از روش های سنتی بخواهد مشکلات را حل کند، این اشتباه محض است.

اگر برنامه و استراتژی جدید نداشته باشیم، دچار سردرگمی خواهیم شد.

وی افزود: در حوزه اقتصاد کشور مشکل داریم و تمام توان شهید رییسی بر این بود که گره ها باز شود و اقدامات خوبی هم انجام داد.


برچسب ها: انتخابات ریاست جمهوری - انتخابات ریاست - ریاست جمهوری - مشکلات کشور - مشکلات - کشور - استان های مرزی
آخرین اخبار سرویس:

مالکی: مشکلات کشور یک شبه قابل حل نیست

مالکی: مشکلات کشور یک شبه قابل حل نیست