مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 23 خرداد 1403 ساعت 17:152024-06-12اقتصادي

فلافل هم لاکچری می شود؟


بررسی های میدانی از مناطق مختلف شهر تهران نشان می دهد در حال حاضر هر ساندویچ فلافل ساده به طور میانگین بین 60 هزار تا 80 هزار تومان به فروش می رسد.

  - روز جهانی فلافل هر سال در 12 ژوئن برگزار می شود.

فلافل غذای محبوب خاورمیانه ای با سرمنشأ عربی است که در ایران هم طرفداران خاص خود را دارد و جزو ارزان ترین و اقتصادی ترین غداها به حساب می آید.

اما این خوراکی هم از تورم اقتصادی ایران در امان نمانده و رفته رفته در حال تبدیل شدن به غذایی لاکچری و حذف از سفره ایرانی هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتجارت نیوز، امروز، 12 ژوئن 1403، سالروز جهانی فلافل است؛ غذای اقتصادی که در ایران هم طرفداران خاص و پر و پا قرص خود را دارد.

دلیل محبوبیت این فست فود در ترکیب و طعم آن خلاصه نمی شود، بلکه پخت سریع و آسان و البته قیمت اقتصادی، نفوذ آن را در میان شهروندان دو چندان کرده است.

  از این رو عده ای از قدیم الایام در گوشه و کنار خیابان با چرخ های مخصوص خود به محلی برای تجمع دوست داران فلافل تبدیل شده اند و طی سال های اخیر نیز تعداد کسب وکارهایی که به عرضه فلافل روی آورده اند در محلات مختلف افزایش چشمگیری داشته اند؛ چنانکه اکنون هر رستورانی به فرمول و رسپی خاص خود در طبخ فلافل دست یافته و آن را در پیشنهاد ویژه سرآشپز قرار داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فلافل هم لاکچری می شود؟

فلافل هم لاکچری می شود؟