مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 25 خرداد 1403 ساعت 20:502024-06-14سياسي

همه امکانات برای تکمیل کنارگذر ایلخچی در هفته دولت امسال به کار گرفته شود


سرپرست استانداری آذربایجان شرقی بر ضرورت تکمیل کنارگذر ایلخچی و تقاطع غیرهمسطح شهرک شهید سلیمی در هفته دولت امسال تاکید کرد.

- ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست استانداری آذربایجان شرقی بر ضرورت تکمیل کنارگذر ایلخچی و تقاطع غیرهمسطح شهرک شهید سلیمی در هفته دولت امسال تاکید کرد.

تراب محمدی صبح امروز در بازدید از پروژه کنارگذر ایلخچی و تقاطع غیرهمسطح شهرک شهید سلیمی، در روند عملیات اجرایی این پروژه قرار گرفت و اعلام کرد: دستگاه های مسئول تمام تلاش خود را به کار گیرند تا این پروژه در هفته دولت سال جاری به بهره برداری برسد.

وی خاطرنشان کرد: شهید رییسی در سفر دوم به آذربایجان شرقی به تکمیل پروژه کنارگذر ایلخچی تاکید ویژه ای داشتند؛ چرا که یکی از پروژه های مهم و موثر ترافیکی استان است.

وی با اشاره به پشرفت خوب کنارگذر ایلخچی در دولت سیزدهم، گفت: تا ابتدای دولت سیزدهم این پروژه دارای 40 درصد پیشرفت بوده و به دلیل عدم تزریق اعتبارات لازم، کارگاه ها راکد بود.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی ادامه داد: یکی از سیاست های اصلی دولت سیزدهم تکمیل پروژه های نیمه تمام بود که پروژه کنارگذر ایلخچی نیز یکی از آن ها به شمار می رود.

وی افزود: بخشی از منابع مالی مورد نیاز پروژه از طریق مولدسازی اماکن وزارت راه و شهرسازی و همچنین نقدینگی که وزیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه امکانات برای تکمیل کنارگذر ایلخچی در هفته دولت امسال به کار گرفته شود

همه امکانات برای تکمیل کنارگذر ایلخچی در هفته دولت امسال به کار گرفته شود