مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 خرداد 1403 ساعت 16:102024-06-03حوادث

باند حرفه ای جعل نامه در گیلان دستگیر شدند


حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه و قاضی اجرای احکام کیفری شهرستان لنگرود در استان گیلان، اعضای باندی را که اقدام به جعل نامه و مختومه کردن چند پرونده کرده بودند، - ایسنا/گیلان حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه و قاضی اجرای احکام کیفری شهرستان لنگرود در استان گیلان، اعضای باندی را که اقدام به جعل نامه و مختومه کردن چند پرونده کرده بودند، شناسایی کردند.

بر اساس اعلام روابط عمومی دادگستری گیلان امروز 14 خرداد ماه، حفاظت و اطلاعات و قاضی اجرای احکام کیفری شهرستان لنگرود در استان گیلان در بررسی پرونده های اجرای احکام کیفری با موضوع مهمی در مورد چند پرونده برخورد می کنند و متوجه می شوند در این پرونده ها نامه رفع بازداشت اسناد بازداشت شده بابت قرار وثیقه صادر شده و یا اینکه در مورد دیگری، پرونده بدون اجرای دادنامه مختومه شده است.

در اصل کارکرد ویژه گروه موصوف این بوده است که با همکاری و همدستی چند نفر از کارکنان اداری دادگستری و با توسل به اقدامات مجرمانه و جعل نامه های مکانیزه، اقدام به مختومه کردن چند پرونده اجرای احکام کیفری و رفع بازداشت از وثایق می کرده است.

در پی بروز موارد مورد اشاره، موضوع به سرعت مورد بررسی حفاظت اطلاعات قوه قضاییه و دادگستری کل استان قرار می گیرد و دو نفر از محکومینی که پرونده هایشان بدون اجرای حکم مختومه شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند حرفه ای جعل نامه در گیلان دستگیر شدند

باند حرفه ای جعل نامه در گیلان دستگیر شدند