مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 31 خرداد 1403 ساعت 10:452024-06-20سياسي

جلوگیری از تضییع بیش از 5 هزار میلیارد تومان بیت المال در آذربایجان غربی


مدیرکل بازرسی آذربایجان غربی گفت: طی سال گذشته با ورود سازمان بازرسی بیش از 5 هزار میلیارد تومان صرفه جویی در هزینه ها و تضییع بیت المال صورت گرفت.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل بازرسی آذربایجان غربی گفت: طی سال گذشته با ورود سازمان بازرسی بیش از 5 هزار میلیارد تومان صرفه جویی در هزینه ها و تضییع بیت المال صورت گرفت.

روح الله محبوبی، 31 خرداد ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه تخلفات خط قرمز سازمان بازرسی است و برخورد جدی با تخلفات دنبال می شود، افزود: طی سال گذشته 22 مورد پرونده به مراجع قضایی ارسال و منجر به محکومیت 18 نفر شد همچنین 72 مورد به کمیته تخلفات اداری ارجاع شده و محکومیت 126 نفر قطعی شده است.

وی از شناسایی84 چالش در حوزه های مختلف استان خبر داد و گفت: در راستای حمایت از تولید، طی سال گذشته ضمن 22 مورد بازدید از واحدهای تولیدی، واگذاری شرکت طلای زرشوران تکاب به بخش خصوصی، با تشکیل کمیسیون تخصصی، مورد بررسی قرار گرفته و مشخص شد شرایط واگذاری به بخش خصوصی در حال حاضر فراهم نیست لذا باید خط تولید و مشکلات موجود این معدن رفع و ارزش افزوده معدن بالا رود تا امکان واگذاری فراهم شود.

محبوبی ادامه داد: عدم پرداخت دقیق حقوق دولتی معادن و عدم بازگشت 15 درصد از منافع معدن به شهرستانی که معدن در آنجا مستقر است دو چالش ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلوگیری از تضییع بیش از 5 هزار میلیارد تومان بیت المال در آذربایجان غربی

جلوگیری از تضییع بیش از 5 هزار میلیارد تومان بیت المال در آذربایجان غربی