مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 24 خرداد 1403 ساعت 13:452024-06-13سياسي

بهره برداری از اولین مرکز پرتودهی در شمال شرق کشور


معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی گفت: در راستای تحقق قطب های 12گانه، امروز بهره برداری از اولین مرکز پرتودهی در شمال شرق کشور را آغاز می کنیم.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی گفت: در راستای تحقق قطب های 12گانه، امروز بهره برداری از اولین مرکز پرتودهی در شمال شرق کشور را آغاز می کنیم.

محمد اسلامی ورنامخواستی امروز 24 خرداد در آیین افتتاح، بهره برداری و آغاز عملیات اجرایی 109 پروژه طرح یادگار ابراهیم که در محل مجتمع شهدای سلامت مشهد برگزار شد، اظهار کرد: خدا را شاکر هستیم که بنا به نیت و تأکید رییس جمهور شهید که فرمودند فناوری هسته ای به زندگی مردم ببرید، به لطف الهی و پشتیبانی هایی که صورت گرفت، ایجاد زمینه برای این امر که در قالب سند راهبردی در سازمان، 20 فروردین 1401 توسط شهید رونمایی شد، موجب ریل گذاری در سازمان انرژی اتمی شد تا ما این سازمان را از یک سازمان تحقیقاتی دارای تهدیدات فراوان بر سر راهش، به یک سازمان پر تحرک با نگاه صنعتی تبدیل کردیم، به نحوی که تمامی فعالیت ها امروز به عنوان دستاورد همه بخش ها رشد چند صد درصدی را تجربه کرده است.

وی بیان کرد: بخش مهمی که در دستور کار است، موضوع سلامت و امنیت غذایی است که با موضوع پرتودهی این برنامه را دنبال می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از اولین مرکز پرتودهی در شمال شرق کشور

بهره برداری از اولین مرکز پرتودهی در شمال شرق کشور