مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 8 خرداد 1403 ساعت 08:002024-05-28اجتماعي

کارگاه عکاسی نجومی در اهواز برپا می شود


آموزشگاه باغچه در اهواز برای علاقمندان به دنیای نجوم و عکاسی نجومی کارگاه سه روزه و تخصصی برگزار می کند.

- ایسنا/خوزستان آموزشگاه باغچه در اهواز برای علاقمندان به دنیای نجوم و عکاسی نجومی کارگاه سه روزه و تخصصی برگزار می کند.

با توجه به علاقمندان زیاد به نجوم در خوزستان گروه آموزشگاه هنری باغچه در ادامه برگزاری دوره های تخصصی تصمیم به برگزاری یک کارگاه آموزشی عکاسی نجومی به مدت سه روز گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدرس این کارگاه آموزشی جلال جزایری است که بیش از 10 سال تجربه در عکاسی نجومی و آموزش ستاره شناسی دارد.

بخش تئوری این کارگاه آموزشی چهارشنبه 9 خرداد 1403 در آموزشگاه باغچه و بخش عملی آن پنجشنبه 10 خرداد 1403در روستا برگزار می شود و 17 خرداد 1403 نیز یک جلسه برای بررسی آثار و کاربینی در نظر گرفته شده است.

با اینکه موضوع اصلی این کارگاه آموزشی عکاسی نجومی است ولی با توجه به سرفصل های پیش بینی شده برای این کارگاه آموزشی تمام علاقمندان به دنیای نجوم که حتی قصد عکاسی هم ندارند می توانند در این برنامه شرکت کنند.

شناخت آسمان و ستاره ها، نقشه آسمان، ستاره قطبی، کهکشان راه شیری، تایم لپس، رد ستارگان، ماه و سیارات، صورهای فلکی، طلوع و غروب خورشید، آشنایی با نرم افزارها و سخت افزارهای لازم، استفاده از تلسکوپ، تنطیمات ویژه عکاسی نج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگاه عکاسی نجومی در اهواز برپا می شود

کارگاه عکاسی نجومی در اهواز برپا می شود