مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 7 خرداد 1403 ساعت 13:102024-05-27اقتصادي

احیای 64 واحد صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دولت سیزدهم تعداد 64 واحد صنعتی راکد در شهرک های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد احیا و به چرخه تولید بازگشتند.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دولت سیزدهم تعداد 64 واحد صنعتی راکد در شهرک های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد احیا و به چرخه تولید بازگشتند.

سبد صدرا درست در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: همین طور طی این مدت با برنامه های حمایتی تیم اقتصادی استان تعداد 27 واحد تولیدی افزایش ظرفیت تولید یافتند.

وی اظهار کرد:در راستای تحقق شعار سال و سیاستهای دولت مردمی سیزدهم احیای 26 واحد صنعتی راکد در برنامه عملیاتی سال 1403 هدفگذاری شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: شرکت شهرکهای صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در راستای ماموریت و رسالت اصلی خود نسبت به فراهم کردن و ایجاد و توسعه زیرساختهای سرمایه گذاری در سطح استان اقدام کرده و در این میان با 13 شهرک و ناحیه صنعتی عملیاتی استان در حال فعالیت است و از سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی به منظور استقرار حمایت می کند.

درست بیان کرد: در کنار این ماموریت ها در همراهی با دستگاههای اقتصادی متولی استان نسبت به تسهیل فعالیت و ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای 64 واحد صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم

احیای 64 واحد صنعتی در کهگیلویه و بویراحمد در دولت سیزدهم